Leuk uitlaatje ... maar ook in Nederland te verkrijgen??

• Topicstarter Topicstarter Proximus
  • Startdatum Startdatum
P

Proximus

Guest
Ik zag dit in het forum van drccentral.com.
Kunnen we dit ook hier in Nederland krijgen?

bron

Orginele tekst:
Here in New Zealand, a company called Repco produce a keyring exhaust, perfect scale for rc cars!
overlay.jpg

overlay-nobody.jpg

overlay-exhaust.jpg

Ik heb iets dergelijks op mijn oude kyosho...

achter op de brug waar body-posts en schodempers (met de bovenkant) aan gemonteerd zitten is dwars een buis (met dichte uiteindes)bevestigd, in het midden aan de voorkant zit een buisje dat via siliconen slang en een stukje alu-buis aan het uitlaatspruitstuk zit. en aan de onderkant aan de uiteinden komen buisjes eruit. Deze buisjes komen net onder de body uit.

Dit is een originele uitlaat zoals ie toen gelverd werd op dit model (neem ik aan, zat er op toen ik hem kocht (gebruikt) en er staat kyosho op)

Maar gezien de foto's is deze uitlaat toch niet meer dan een showpijp zonder enige functie? Hij is hier namelijk gemonteerd op een electromodel (of op een brandstofmodel met een hele grote ontvangeraccu en een hele platte motor :D )

Jaap J. zei:
Maar gezien de foto's is deze uitlaat toch niet meer dan een showpijp zonder enige functie? Hij is hier namelijk gemonteerd op een electromodel (of op een brandstofmodel met een hele grote ontvangeraccu en een hele platte motor :D )

dat zijn slechts details :oops:

@Kyosho T5: Nee het is achteraf gekocht.
qoute: Here in New Zealand, a company called Repco produce a keyring exhaust, perfect scale for rc cars!

@Jaap J.: Natuurlijk is het voor de show, hetlijkt stukken beter dan een sticker...toch???

Op mijn Kyosho IS het ECHT de uitlaat.

in de vele crashes heb ik de twee end-pipes erafgeknald maar het werkt nog prima.

het is een buis met twee eind-doppen die door de buis met een draadstangetje verbonden zijn
Midden in de buis zit de ingang die via was siliconenslangen en een buisje alu met het uitlaatspruitstuk verbonden is.

in de twee eindkapjes zit een buisje dat schuin naar beneden en achteren gericht is met een slangetje erop kom je dan net onder de body uit, leuk effect, dubbele rookpluim onder de achterbumper.

JA echte werkende uitlaat dus, Jaap had me TOCH goed begrepen

Ik heb een Kyosho Landmax Limited Edition Porsche 959 met dubbele echt werkende uitlaat, op de originele plaats waar ze bij de 1:1 ook zitten.... Ziet er spectaculair uit!

YES!! dan weet ik meteen welke kyosho ik heb....

die van mij kwam ook met een 959 body.....

zijn de 3 delige velgjes ook standaard?

remschijf zit geschroefd aan de binnenkant van het hart van de velg en velg zelf is ook in twee delen in elkaar geschroefd...

He! Die body op de bovenste foto lijkt toch wel verrekkes veel op een Subaru Legacy (oud type)!!! iemand een idee wie die kap maakt?? Wij hebben thuis zelf zo'n legacy, van dat bouwjaar, dus.....altijd leuk om te zien, van de legacy zijn nauwelijks modelletjes....

Greetzz, Robbert

Kyosho T5 zei:
YES!! dan weet ik meteen welke kyosho ik heb....

die van mij kwam ook met een 959 body.....

zijn de 3 delige velgjes ook standaard?

remschijf zit geschroefd aan de binnenkant van het hart van de velg en velg zelf is ook in twee delen in elkaar geschroefd...

Als het echt een Kyosho Landmax 959 is, dan herken je hem omdat ie nog iets groter is dan de normale landmax (+1inch in het chassis), dus hij is net even iets groter dan een 1:8 buggy, zeg maar schaal 1:7 ofzo. Dat van die velgen en remschijven klopt, die zijn driedelig.
Maar wees wel heel zuinig op die auto, er is namelijk maar één gelimiteerde serie van 1.500 stuks van gemaakt, en er zijn er toen maar weinig in nederland geimporteerd, (een stuk of 20 a 25, door 4 of 5 winkels verkocht) en er zijn er nog maar weinig over!! Die rare verzamelaars in de USA zijn er gek op, Als je er van af wilt biedt hem maar eens te koop aan op Ebay USA ofzo, dan ben je hem zo kwijt voor een leuke prijs..... (Maar de mijne houdt ik lekker zelf!!!)

ik heb hem vorig jaar gekocht via ebay duitsland voor 100 euro

Dat ie groter is klopt wel..... vrijwel geen body voor te koop, wielbasis afwijkend van andere 1:8 chassis'.

alleen een -ik meen- carson focus wrc zou redelijk passen

kan je nu gewoon zef zoiets maken met wat alu ofzo? wat zou dat moeten kosten als ik het zou late maken want het is vast niet zomaar voor iedere autot e koop?

Back