Leuk zelfbouw(speed)bootje voor de leek?

Ja ik zoek inderdaad één die makkelijk te maken is en waar alles bij in de doos zit. Om gewoon een keer te oefenen om te bouwen en dan later een model als "wiesel" te kopen.

kun je bij conrad veel goedkoper krijgen,op marktplaats staan ze ook,zijn ze wel van dickie en r.t.r maar das gemakkelijk om te bouwen

gr oase

Nou... ik denk dat zelfbouw niks voor mij is en ik denk dat jullie dat ook denken:) Dus ik ga denk ik voor een bootje als de Kyosho Airstreak, want deze staat op het forum ook wel positief bekend lijkt het.
Erg bedankt voor jullie tips en info.

Kars :)

Nou... ik denk dat zelfbouw niks voor mij is en ik denk dat jullie dat ook denken:) Dus ik ga denk ik voor een bootje als de Kyosho Airstreak, want deze staat op het forum ook wel positief bekend lijkt het.
Erg bedankt voor jullie tips en info.

:confused: maar zo even wilde je nog zelf een boot gaan bouwen uit een bouwdoos :mrgreen: de kyosho air streak is een ready 2 run toch?

Gebakje.

Hallo Kars,

De Kyosho Airstreak is een 'schoorsteenmantel' boot, waarmee je alleen met de standaard geleverde boot een beetje fatsoenlijk kunt varen, iets meer power en je hebt een springend gebakje...:
vI9Ics-gajs[/media] - Kyosho Sunstorm Brushless First run

Ik weet niet wat je budget is en of je al dingen hebt, zoals een zender/ontvanger, een lader en/of accu's, maar er zijn aanzienlijk betere boten op de markt dan het speelgoed van Kyosho.

Wat vind je hier van:
Rennboot P1 ARPRO 700EP mit Brushless Motor und 40A Regler - GB-Modellbau
Meer info: p1-arpro-700ep

Of deze:
Rennboot Blaze B-24 650EP mit Brushless Motor und 40A Regler - GB-Modellbau
Meer info:
blaze-b24

Of, als je een bouwdoos wilt:
Sally - GB-Modellbau
De spullen die er nog bij horen staan er onder.

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Drestar , uit jullie reacties heb ik opgemaakt dat zelfbouw niet "echt" iets voor mij is.

@ Jan, wauw dat zijn mooie bootjes! Maar de site is Duits dus ik neem aan dat ik voor deze bootjes naar Duitsland zou moeten:? Of zijn ze ook te koop in NL?`

Bedankt

Hallo Kars,

Als je de links doorleest, dan zie je dat ik de boten gewoon per mail in deze Duitse shop besteld heb, betalen kan per bankoverschrijving.

Je kunt het spul natuurlijk ophalen, maar kijk dan even op Google waar de winkel zit; da's niet naast de deur, dan is laten opsturen goedkoper...

Ik heb de link naar het forum topic over de Blaze even aangepast, die stond er straks nog niet bij.

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt:
@ Drestar , uit jullie reacties heb ik opgemaakt dat zelfbouw niet "echt" iets voor mij is.

Bedankt

tja,uit je post kon ik een beetje opmaken dat je iets zocht wat je voor jezelf niet voor mogelijk hield,maar ik vind wel dat je voor je zelf moet bepalen en je niet moet laten verlijden door andermans gedachten.het is voor jou de eerste keer dat je een bootje gaat bouwen dus het is vrij logisch dat je daar een hoop vragen over hebt.maar door er gewoon aan te beginnen kom je er pas achter of het werkelijk iets voor je is;)

affijn, ik hoop dat je nog veel plezier zal beleven aan de modelhobby,

Back