Leuke kerstversiering voor in de tuin

1449696.jpg

Odin

Laatst bewerkt:
Uhm jij heb wel een grote tuin, bij mij zou dat net niet passen hahaha

Is dit echt?, ik vind het eruit zien als een mislukte photoshop...

Maakt ons romantische gevoel nu niet kapot ;)

Laatst bewerkt:
wat denk jezelf? kijk is naar de licht val zegt genoeg lijkt mij ;) zo nep als het maar kan.

Dat is bij avionachtmerrie lelystad, zou zo maar toch wel eens kunnen, mooie blikvanger.

wat denk jezelf? kijk is naar de licht val zegt genoeg lijkt mij ;) zo nep als het maar kan.

Ik dacht het niet...

Spectaculair verlichte kerst bij de Aviodrome

Lelystad, 11 december 2008 - De aankomende weken beloven, met een gevuld programma, wervelende kerstweken bij het Nationaal Luchtvaart-Themapark Aviodrome te worden. De Kerstman komt elke dag in de kerstvakantie bij de Aviodrome om bezoekers een ‘Kerst rond de wereld’ te bezorgen. Ook wordt ruime aandacht geschonken aan een Nederlandse topprestatie van precies 75 jaar geleden: de avontuurlijke Kerstpostvlucht van de Fokker F.18 ‘Pelikaan’. En een kerst zonder kerstboom is natuurlijk geen kerst. De Aviodrome gaat hiervoor uiteraard een stapje verder en waagt het een heuse Boeing 747 Jumbojet in het licht te zetten en tot ‘Kerstjumbo’ te verheffen!

Verlichte start
Niet alleen met kleine kerstbomen, maar ook met een gigantische ‘Kerstjumbo’ worden de kerstweken van de Aviodrome op 13 december, samen met alle bezoekers, spectaculair ontketend. Bezoekers worden deze avond vanaf 18.30 uur warmtevol ontvangen op het vliegplatform van de Aviodrome. Onder het genot van warme hapjes, drankjes en kerstmuziek wordt de Kerstjumbo, grotendeels bekleed met LED’s, ontstoken. Een uniek gezicht in de omgeving is het resultaat. Om dit te vieren worden ook de motoren van de andere, op het vliegplatform aanwezige historische vliegtuigen, onder de ogen van bezoekers gestart. De verlichting van de Kerstjumbo zal tot half januari blijven branden. Zowel parkeren als de toegang tot het vliegplatform is deze avond helemaal gratis.

Ik ben gistermiddag nog naar het aviodrome geweest, je kon de lampjes gewoon zien
zitten dus niks nep of gefotoshopt, gewoon lekker echt.

Odin

een ander idee is om gewoon te lezen wat er in het bericht staat:

de Kerstjumbo, grotendeels bekleed met LED’s...

Back