Leuke mooi afgewerkt DLG: welke heb jij?

• Topicstarter Topicstarter jorrie
  • Startdatum Startdatum
J

jorrie

Guest
Na wat orienteren ben ik eruit!
het moet een DLG worden...

Heerlijk zweven zonder de ongemakken van lieren, zonder het ongemak van electro gewoon slingeren en genieten van je vlucht :)

Wat ik me afvraag is welke DLG modellen jullie hier hebben?
Ik wil er eentje aanschaffen voor zeg 200/300 euro. Het liefst een beetje high tech model met glasvezel en koolstof welke er ook nog
eens strak uitziet en goede vlieg eigenschappen heeft. Ik heb veel ervaring met zweven en heb ook meegedaan met F3j wedstrijden dus het mag best een wat pittig modelletje zijn waar je ook nog een beetje mee kan stunten en welke goed thermiek aankan.

Ik heb wat leuke modellen gezien maar het is bijna ondoenlijk om deze allemaal te gaan verglijken daarom
ben ik benieuwd wat jullie me kunnen aanraden op dit gebied, en welke goede ervaringen er zijn met bepaalde modellen?

Ik zoek deze eigenschappen:
- strak design, sterke vleugels bijvoorbeeld van koolstof
- wel licht, 's avonds slingeren en de avond thermiek kunnen gebruiken om heerlijk rondjes te draaien boven een veld
- prijs ongeveer 200/300
- ARF ik wil niet zelf vleugels moeten verlijmen, hij moet out of the box zo goed als vliegklaar zijn (heb niet de tijd en gereedschap hier, woon sinds een jaar op kamers student vandaar)
- Fullsize kistje

De volgende modellen vindt ik qua design erg mooi:

fireworks 3:
fireworksiii.jpg

x-ray
x_ray.jpg

De blaster:
blaster.jpg

`
De FF2 slovenie? ziet er ook ontzettend mooi uit..
kon de site niet lezen is dit te bestellen? en weet iemand hoeveel het kost?
prototype ff3:
ff3-02_145.jpg

Wat kunnen de experts mij aanraden? en welke modellen worden er op wedstrijd gebruikt?
Alvast bedankt!