Leuke off-road buggie's

Hallo,
Weet iemand nog meer leuke offroad buggie's die eruit zijn als de Traxxas Bandit VXL? Wel graag een beetje een normale prijs aub.:p

Gr. Reintje

1: wat is een "leuke buggy"?
2: wat is een "normale prijs"?
3: wat heb je zelf al gevonden (bijvoorbeeld m.b.v. de zoekfunctie)?
4: wordt dit weer zo'n topic waarin de TS een auto zoekt die minimaal 100 km/u gaat, volledig onderhoudsvrij is, en dan het liefst voor maximaal 100 Euro? En vervolgens gaat vragen wat een LiPo is?

Laatst bewerkt:
4: wordt dit weer zo'n topic waarin de TS een auto zoekt die minimaal 100 km/u gaat, volledig onderhoudsvrij is, en dan het liefst voor maximaal 100 Euro? En vervolgens gaat vragen wat een LiPo is?

Haha zoiets,daargaan we weer;

Ik ben nieuw , ik weet wel hoe google werkt , maar te lui om te lezen cq zoeken, ik zoek een auto die minimaal 125km/h gaat en die niet zo duur is als bij P. R....ng , wat die is veel te duur , maar kan niet met paypall betalen en welke lipo' er dan in voor de juiste snelheid, want ik zie door het bos de bomen niet meer topic....:cool::eek:

Nee. Zo'n iemand ben jij wel...

Ipv naar elkaar te gaan liggen flamen is het wellicht beter om even DUIDELIJK aan te geven wat je precies wilt. Een redelijke prijs is voor iedereen anders. Ik vind 700 euro een redelijke prijs, iemand anders zit meer te denken aan 300 euro. Wellicht ook handig om te vertellen of je al een zender,accu hebt, aangezien dit ook een aardig deel van je 'redelijke prijs budget' opslokt.

Het is een discussieforum, geen helpdesk. We verwachten eigen inzet, een fatsoenlijke openingspost, zodat de anderen je hierna inderdaad kunnen helpen.

Heb je zelf al gezocht op Google, heb je short-list gemaakt van modellen waar je zelf aan zit te denken. Ben je al langs een lokale modelbouwwinkel geweest?

offroad buggy Hong Nor

Ik heb 2 Hong Nor buggy's in de aanbieding.
1 splinternieuw en helemaal afgebouwd. Inlopen en knallen :snipersmile:maar.
1 bereden buggy die gaat als de brandweer en perfect remt.
extra sets wielen, rotostart, gloeplugstarters en laders, 8 oplaadbare penlites voor zender, nitro, kratten en nog wat klein spul.
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:

Nee, het spijt me wel, maar ik snap nog steeds niet wat je nu zoekt.

Ik zou een Mugen mbx6 met Tekno conversie kopen. De Tekno conversie staat momenteel in promotie! 100$ voor de tekno kit, that's a bargain!

En als je echt 1/10 wilt. Zo'n Losi22 of de nieuwe dex210 ziet er wel fijn uit.

2408_main.jpg

Zelfde uit zien... Tamiya DT-02 misschien ?

header_49475.jpg

Betaalbaar en 2WD buggy..

Maar iets meer info is wel welkom om een beter antwoord te geven... bashen ? circuit ? wat heb je al ? budget ?

Goedkoop = duurkoop

In de 1/10 speelgoedklasse is Traxxas spul een goede keuze. Ga wel meteen voor de VXL versie (brushless setup + 2.4 Ghz zender).

Reserveer € 600,- voor een complete starterset (auto, stapel lipo's en hoge capaciteitslader), kan het alleen maar meevallen als je voor minder klaar bent (HongKong LiPo's).

Edit: lijkt een hoop geld maar met een "goedkope" buggy oppimpen (en dat ga je doen) ben je meer kwijt en heb je nog steeds niks :cool:

Het leven bestaat uit keuze's: €599,- voor een 108cm TV is een koopje, maar dezelfde €599,- voor een leuk stuk speelgoed is in ene veels te duur..

Laatst bewerkt:
Back