Leuke on-road electro auto

Hallo,

Ik zou graag een mooie electro auto willen kopen maar weet iemand een leuk model.
Ik heb al een nitro auto maar ik ben nu een cross baan in de tuin aan het maken maar dat zou misschien te veel overlast zijn voor de buren enzo.
Dus ik wil er graag een electro off road auto bij.
Weet iemand een leuk model?
Het liefst een bouwpakket, want dan heb ik ook weer wat te doen :D

Ik heb ervaring met de e-fierstorm. Hij is stevig alleen de motor is wat minder. Het is een half base auro en een half competitie auto.

mvg Bran

Traxxas Rustler XL-5 voor 155eu + 10eu shipping. Goed verkrijgbaar en heel veel aftermarket.
De HPI Firestorm voor 195 euro + 10eu shipping. Same.

Verkijk je niet op die prijs bij RC-Planet. Daar zal nog iets van $35 bijkomen en als je gepakt wordt (net als ik) nog eens 19% BTW over zowel de product als shipping kosten en 12,5 declaratie oid.

Traxxas rustler is leuk autoto ik verkoop hem maar dat is deze forum niet voor intresse zeg het

Laatst bewerkt door een moderator:
vet dom op modelsport kopen en troewens nitrocar ik heb nog een leuke auto voor 220 euro rustler traxxas 55 km per uur snel met 2 accus en een oplader die was 40 euro die is binne 50 minuten opgeladen ik heb ook nog bon hij is 3 dagen oud trouwens je hebt ook geen last van verzendkosten of opgepakt worden dan moet je meer betalen voor intresse of vragenj of je wilt fotos zien mail dan naar michielslob36aapedingeshotmail.com

waarom zou dat dom zijn ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als jij een auto wilt verkopen hier, dan doe je dat ten eerste in het Te Koop onderdeel op het forum. Daarnaast mag je ook wat duidelijker leren schrijven, een toetsenbord heeft namelijk ook leestekens. Als je shift + een letter doet, dan krijg je hoofdletters :) Die zijn ook handig om de boel te verduidelijken.

Er zijn hier best al mensen die bij modelsport uk gekocht hebben, en tevreden zijn...

Als jij een auto wilt verkopen hier, dan doe je dat ten eerste in het Te Koop onderdeel op het forum. Daarnaast mag je ook wat duidelijker leren schrijven, een toetsenbord heeft namelijk ook leestekens. Als je shift + een letter doet, dan krijg je hoofdletters :) Die zijn ook handig om de boel te verduidelijken.

Er zijn hier best al mensen die bij modelsport uk gekocht hebben, en tevreden zijn...

Krijg je dan hoofdletters :D dat wist hij zeker nog niet,,
Maarja ik wil wel een nieuwe kopen dus :D
Allemaal goeie tips, ik zal nog eens goed kijken wat ik precies zou willen.
Heeft er ook iemand ergens een leuk bouwpakket wat ik ook al zei ik mijn begin post :D want ik heb wel zin om z'on auto te bouwen.

Traxxas rustler is leuk autoto ik verkoop hem maar dat is deze forum niet voor intresse zeg het

Knul, leer typen.

Heeft er ook iemand ergens een leuk bouwpakket wat ik ook al zei ik mijn begin post want ik heb wel zin om z'on auto te bouwen.

Heb je al iets: zender, lader?

Tamiya auto's moet je vaak nog zelf bouwen. (DB-01, DF-03 ed.)

Hpi heeft ook net een nieuwe uit: HPI Cyber 10B RC Car by HPI Racing Europe

Uuuhm... Team associated heeft een paar offroad modellen B4, T4 en SC10.

Knul, leer typen.

Heb je al iets: zender, lader?

Tamiya auto's moet je vaak nog zelf bouwen. (DB-01, DF-03 ed.)

Hpi heeft ook net een nieuwe uit: HPI Cyber 10B RC Car by HPI Racing Europe

Uuuhm... Team associated heeft een paar offroad modellen B4, T4 en SC10.

Ja zender enzo heb ik al :D
ik zal eens kijken op die merken bedankt,
Maar ik heb denk ik toch wel liever een monster truck of truggy.
Die T4 is wel een leuk model.

Laatst bewerkt:
Back