Leuke vakantielokaties voor modelauto rijders

Ik deze thread kan je je suggesties voor vakantielokaties kwijt die goed geschikt zijn om je model auto mee naartoe te nemen.
Mijn suggestie is de camping waar ik dit jaar op gestaan heb.
Camping 't Hemelke in Hulsberg (Limburg).
Op deze camping is een fiets crosbaan aanwezig die ook uitermate geschikt is om lekker met je offroad auto op te rijden.
Hieronder een filmpje daarvan:

Laatst bewerkt door een moderator:
heb je daar geen problemen gekregen dat je er niet mag rijden? Waar ik op vakantie was dit jaar op camping de schatberg noord limburg voordat ik de trekstarter had aangeraakt stond de tegnische dienst al voor de tent dat hij te gevaarlijk was en dat ik allemaal kinderen omver zou rijden met mn FG baja. Maar de overbuurman mocht wel met zn mini bike over de camping scheuren. en toen ben ik ook gewoon gaan rijden. en de laatste dag lag er een berg zand voor de receptie en toen lekker vol gas er door heen zodat er lekker veel stof kwam. allemaal mensen kijken maar die moedigde me juist aan. dus wat is er nou erger?

In mijn geval ging het natuurlijk niet om zo'n monster als een FG Baja ... als gaat hij waarschijnlijk bijna net zo snel .... hij maakt weinig lawaai en is een stuk kleiner.
en inderdaad zo'n FG Baja op de camping zelf zou ik als campinggast ook niet echt warderen ..... moet wel een speciaal veld voor zijn dan.

Een Rustler weegt 2 kilo en een FG Baja 10 kilo of zo. De Rustler fluit en een FG die maakt een hoop lawaai. Ik zie wel verschillen.....

Terschelling.

Zelf niet kunnen rijden, maar genoeg plekken om met de trailer/scaler/crawler te rijden.(ook het snellere off-road)

de gasten die ik sprak die vonden het juist leuk. en om precies te zijn mijn baja weegt 9 kg. en mijne maakt op zich niet zn erg geluid. er was ook een nitro en die maakte erger geluid.

Ik zou wel eens met sand throwers in de duinen willen rijden ;-)

ploman heb je op Camping 't Hemelke ook wat vlak asfalt? want mischien gaan wij er heen in de herfsvakantie. Maar dan neem ik mn baja en mn hpi sprint 2 mee.

je sprint zal je op de camping zelf niet veel aan hebben, wellicht wel een parkeerplaats in de buurt. Je Baja daarentegen kan je prima kwijt op de fietscrosbaan

Op recreatiepark de Leistert in Roggel (Limburg) schijn een grotere crossbaan te zijn.
Ook hebben ze daar op de camping een redelijke vijver waar je eventueel lekker met je speedbootje in kan varen.

Op terschelling zoals mark al poste. Daar kan je rustig over het strand en de duinen rijden. Of de dijk op en af rijden. Voor onroad heb je niet veel te doen daar, je kan wel gwn over de straatjes rijden, maar verder is er niet veel

mvg Bram

nou de camping in roggel hebben ze wel een fiets crossbaan. maar die stelt niks voor. ik heb daar met mn hotbodies lightning gereden maar stelt niks voor. als ik dat filmpje van jou zag was de Leistert kleiner. Ik heb daar een paar jaar geleden gestaan met mn ouders.

Back