F
farmflyer
Guest
Ik ben ontzettend tevreden met m'n easystar van mpx. Maar ik ben er wel een beetje mee klaar. Wat is een goeie stap voorwaards? Qua model? Ik vlieg nog niet met lipo cellen. Wel iets over 3 assen graag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
farmflyer zei:Ja maar er is toch wel meer!? Die decathlon van graupner lijkt me wel wat.
ZamBeZi zei:farmflyer zei:Ja maar er is toch wel meer!? Die decathlon van graupner lijkt me wel wat.
Die Decathlon raad ik af; ik heb 'm gehad en heb er slechte ervaringen mee.
Hij vliegt wel goed en als je reflexen o.k. zijn ook niet te moeilijk ('t blijft een klein kistje met een vleugel zonder v-stelling), maar de kwaliteit van de kit is gewoon slordig en slecht; een "grundlich" bedrijf als Graupner mag wat mij betreft best wat kritischer zijn op de spullen die ze in China halen - deze kit staat nog niet in de schaduw van de kitjes van Multiplex. Bovendien is het een zeer teer kistje; je moet 't al zeer voorrzichtig in elkaar zetten en dan het liefst gelijk in de vitrine. Het kan echt helemaal niets hebben en voor je 't weet is ie aan gort. Als je niet veel ervaring hebt, is deze kist alleen te overwegen als je alleen maar vliegt met windkracht 0 en op een biljartlaken van 50 bij 50 m gaat landen!
Lees mijn ervaringen hier voor het vervolg: http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=36843&highlight=aftermath
Mijn tip: wil je rollend starten en landen, neem dan de Minimag
Heb je geen goede ondergrond hiervoor in de buurt, maar wel een beetje ruimte en wil je iets betere aerobatics, neem dan de Twinstar of de Spacescooter
Ik ben ontzettend tevreden met m'n easystar van mpx. Maar ik ben er wel een beetje mee klaar. Wat is een goeie stap voorwaards? Qua model? Ik vlieg nog niet met lipo cellen. Wel iets over 3 assen graag.
frodo zei:Ik ben ontzettend tevreden met m'n easystar van mpx. Maar ik ben er wel een beetje mee klaar. Wat is een goeie stap voorwaards? Qua model? Ik vlieg nog niet met lipo cellen. Wel iets over 3 assen graag.
Waarom waardeer je de easystar niet gewoon op ?
Rolroeren, richtingroer vergroten, borstelloze motor er op en lipo's er in...
Kun je weer even vooruit met oefenen.
bovendien ben je met een beetje wind behoorlijk aan het ploeteren met zo'n EZ