T
twinprop
Guest
Sinds januari heb ik een bestelling openstaan van een robbe charter bij een gerenomeerde modelbouwwinkel in groningen. Helaas wil het met de levering maar niet opschieten, ik heb de kit nog steeds niet binnen... Volgens Robbe zelf ligt het aan de slechte toelevering van balsa. Terwijl de website van robbe een levertijd van twee weken aangeeft.
Zowel de modelbouwwinkel als robbe raden me aan een RTF of ARTF aan te schaffen omdat de levertijd daarvan gegarandeerd is. Maar dat wil ik dus niet.
Nu probeer ik via andere kanalen, onder andere hier, een zelfbouwkit te bemachtigen, als het maar een beginnerstoestel is. Weten jullie misschien nog een adres om zo een kit te bemachtigen ??
Groet Jorn
Zowel de modelbouwwinkel als robbe raden me aan een RTF of ARTF aan te schaffen omdat de levertijd daarvan gegarandeerd is. Maar dat wil ik dus niet.
Nu probeer ik via andere kanalen, onder andere hier, een zelfbouwkit te bemachtigen, als het maar een beginnerstoestel is. Weten jullie misschien nog een adres om zo een kit te bemachtigen ??
Groet Jorn