levering robbe charter

• Topicstarter Topicstarter twinprop
  • Startdatum Startdatum
T

twinprop

Guest
Sinds januari heb ik een bestelling openstaan van een robbe charter bij een gerenomeerde modelbouwwinkel in groningen. Helaas wil het met de levering maar niet opschieten, ik heb de kit nog steeds niet binnen... Volgens Robbe zelf ligt het aan de slechte toelevering van balsa. Terwijl de website van robbe een levertijd van twee weken aangeeft.

Zowel de modelbouwwinkel als robbe raden me aan een RTF of ARTF aan te schaffen omdat de levertijd daarvan gegarandeerd is. Maar dat wil ik dus niet.

Nu probeer ik via andere kanalen, onder andere hier, een zelfbouwkit te bemachtigen, als het maar een beginnerstoestel is. Weten jullie misschien nog een adres om zo een kit te bemachtigen ??

Groet Jorn

bij w-w Modellbau ligt hij zelfs als bouwdoos in de winkel. Effe bellen en ze sturen hem zo naar je toe.

Ik denk dat die winkelier meer geld uit je beurs wil proberen te trommelen en te lui is om een bouwdoos te bestellen.

helaas, bij beide winkels niks op voorraad... jammer, ik heb echt mijn zinnen gezet op de charter, iemand misschien nog een idee ??

helaas helaas, alleen de kleinere versie. Ik wist niet dat die bestond... Ik kreeg wel een mailtje van Robbe vandaag dat ze er alles aan doen om de charter volgende week te leveren. Maar ja, dat had ik al vier keer eerder gehoord :(

modelbouw bloemendaal, maar volgens mij de laatste... :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoor net dat er nu eentje op voorraad ligt bij Krikke in groningen...

Back