Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zelf geen ervaring, maar ik heb diverse mensen melding zien maken van een levertijd van enkele dagen (mits op voorraad uiteraard). Probleem is alleen dat we natuurlijk midden in de feestdagen zitten, dus dan kan het sowiezo wat langer duren. Stond de levertijd overigens niet gewoon vermeld op de site?
Okay bedankt heb ik een indicatie zal uiteraard nu wel wat langer worden door de feestdagen.
Maar zal hopenlijk sneller gaan dan de hk in het buitenland ,dan is mijn ervaring dat je gauw op 3 a 4 weken zit.
Ik wacht ook al twee weken op 3 LiPo's. Veel verder dan de melding dat ze ingepakt zijn en klaar om verstuurd te worden, is het nooit gekomen. Zuigt enorm. :evil:
Besteld bij de "NL warehouse" en twee weken later nog niet binnen? Mijn conclusie: was niet op voorraad en wordt nu -al dan niet rechtstreeks- vanuit China opgestuurd.
Hetzelfde zie je op de Duitse ebay veel: "Wordt geleverd vanuit Duits warehouse" en dan 5 dagen later een envelop in de bus die toch echt uit het verre oosten komt (tenzij de post niet meewerkt, dan duurt het wat langer)