Lexan body Hyper ST zonder gaten.

Ik ben een Ho-Bao Hyper-ST truggy voor Brushless aan het aanpassen maar de lexan bodies die erbij zitten zitten al vol gaten voor de nitro motor en uitlaat en koeling en dergelijke.

Als ik een nieuwe lexan body vind voor de Hyper ST, zitten die gaten er dan nog niet in of zijn die gaten al factory made (met name dat motorgat)? Ik heb wel een paar bodies online gevonden voor de Hyper-ST Pro, maar daar zat het gat voor de motor al in namelijk.

je zou er ook een proline kap af jconcepts kap erop kunnen zetten. Moet je even uitzoeken welke dat er op past. Dat is wel op verschiollende fora te vinden.
Uit mijn hoofd moet de kap die op een mbx5T past ook op een hyper st passen.

*kuch* de hyper st kenmerkt zich door de specifieke body van de wagen waadoor juist dat mooie uiterlijk onstaat wat zich toen erg onderscheide van de rest. Dit is natuurlijk een heel persoonlijk smaak, maar toch..........Ik kan me zomaar voorstellen om dit kenmerk te willen behouden.

Enfin......in mijn hypertijdperk heb ik heel wat hobao hyper st body's versleten.....Ze waren toen gewoon te koop zonder gaten want die moest je er later zelf in maken naar mijn weten. Ik reed toen alleen nitro dus weet het niet heel zeker.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik begrijp wat je wil zeggen cenmonster, maar eerlijk gezegd heb ik niet de Hyper ST gekocht voor zijn looks maar omdat deze op dit forum als roller aangeboden werd en ik er wel potentieel in zag om er een brushless versie van te maken.

Ik heb dus niet echt enige affiniteit met Ho-Bao of de Hyper ST op zich, alhoewel ik wel weet dat ze behoorlijk goed zijn.

Oh geeft niks en daarvoor hoef je je niet te verontschuldigen hahaha, in dat geval wordt het alleen maar makkelijker want dat kan je gewoon een proline body oid erop zetten.

Back