L'Hermione

Goede avond you all

ik heb van de week de werf in Rochefort bezocht waar de Hermione in aanbouw is.

voor de liefhebbers zie foto's in mijn album

mvg
Michel

Aan de Ketting: Smit Rotterdam

Goede avond hans

Nee , ik voer er toevallig langs met mijn schip , en als je zo iets ziet liggen ja dan moet je wel even gaan kijken ,

ik moet zelf nog even een paar masten op de Smit Rotterdam gooien en dan is hij ook klaar,

dan wil ik toch iets uit de Nelson Serie gaan bouwen . maar dat duurt nog even ,Ik zit nu op zee en ik moet nog 4 maanden voordat ik weer met verlof kan

mvg
eduard

Wel internet op zee?

Mijn zoon studeert op de zeevaartschool op Terschelling en had het erover dat de meeste schepen nog altijd maar beperkt internet op zee hebben.

ja wij hebben ook bepekt internet , maar het ligt aan de reder wat hij er voor over heeft, voor het abonnement wat wij hebben kost ongeveer 700 euro per maand , maar het is beter dan niets , , wij hebben ook sateliet tv aan boord kunnen gewoon naar de nederlandse zenders kijken. , de schotels zijn zelf zelfrichtend , en met slecht weer worden de verbindingen al snel minder ,

Zeg maar tegen je zoon dat hij opschiet want we we hebben personeel nodig haha ,

mvg
eduard

Is bekend! Er wordt aan alle kanten al aan hem getrokken, maar hij moet nog een paar jaar....

Hallo Michel,

Ik had jouw album nog niet gezien mar ben er erg blij mee. Ik ben momentel zelf bezig met het maken van het schip zoveel mogenlijk naar het exemplaar in Rochefort. Bedankt voor het delen van de fotos.

Groet :)
Nick

goede avond Nick , ik ben vandaag weer op de Hermione geweest, hij is klaar en 7 September vertrekt hij uit Rochefort en zal er niet meer terug komen , te lastig
stukje verder ligt een brug , daar past hij normaal niet onderdoor , daarom hebben ze wat topmasten er af moeten halen (zie foto's in mijn album, )

groeten
michel

Back