Libertyship Jeremiah O'Brien (Trumpeter/Eduard 1:350)

Discussie in 'Plastic Modelbouw' gestart door GijsbertTw, 28 feb 2021.

  1. GijsbertTw

    GijsbertTw

    Lid geworden:
    12 dec 2016
    Berichten:
    303
    Locatie:
    Klimmen
    Hallo allemaal,

    Nu mijn Japanse tempel (https://www.modelbouwforum.nl/threads/japanse-tempel-byodoin-hououdo-kyoto-foenix-hall.274119/) klaar is, wordt dit het nieuwe project, de Jeremiah O'Brien van Trumpeter met PE-set van Eduard.
    Vandaag besteld, dus nog heel even geduld.

    upload_2021-2-28_19-22-16.jpeg

    Ik heb nog weinig ervaring met weatheren, dus dit leek me een goede kandidaat. Op internet een paar mooie foto's gevonden van het karakter van deze knapen als inspiratie. Wanneer de spullen binnen zijn zal ik er hier een verslag van maken, waarbij ik hoop op veel ondersteuning bij het voor mij nieuwe fenomeen van chippen en verweren.

    Hier wat opwarmertjes...

    upload_2021-2-28_19-25-35.jpeg

    upload_2021-2-28_19-25-54.jpeg

    upload_2021-2-28_19-26-10.jpeg

    upload_2021-2-28_19-26-29.jpeg

    upload_2021-2-28_19-26-48.jpeg

    upload_2021-2-28_19-27-3.jpeg

    Hier moet ik toch mijn hart aan kunnen ophalen, haha!

    Groet,
    Gijsbert
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wodkadrinker en Herby63 vinden dit leuk.
  2. GijsbertTw

    GijsbertTw

    Lid geworden:
    12 dec 2016
    Berichten:
    303
    Locatie:
    Klimmen
    Hallo allemaal,

    Als je er een tijdje op zit te broeden komen de plannen vanzelf omhoog borrelen. Het idee is nu om er een diorama van te maken dat de activiteiten op D-Day by Normandie voorstelt. Dus een Liberty op de zee langs de kust die met de kranen een deklast van vaar-, voertuigen, tanks en ander spul op een zgn Rhino-barge laadt. Daaromheen kunnen nog een aantal landingsvaartuigen actief zijn om het geheel nog wat levendiger te maken.

    dus zoiets:
    upload_2021-3-3_11-34-7.jpeg

    de Rhino barges:

    upload_2021-3-3_11-34-40.jpeg