Lichtbalk monteren

Hallo vakmensen.

Ik ben zeker een amateur laat ik het zo stellen het dit voor me eerst in mijn leven gedaan. Heb zelf gesoldeerd en het is nog gelukt ook(dus ben wel trots :-p) maar alleen was dit een setje voor op het dak. Maar ik wil hem graag aan de bullbar vast maken. Wat dat blijft de led-set mooi aan de auto vast. Alleen hebben jullie tips hoe ik dit mooi kan bevestigen? Zie foto
ava3enyb.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Mensen nog een vraagen. Hoe kan ik de LED lampjes aan/uit zetten via zender? ik heb op mijn zender een kanaal3 knopje maar dat doet niks volgens mij dus kan iemand mij helpen?

Thanx ben ik zeker al op aan het rond zoeken. Alleen zoek ik vooral uitleg voor dummy's. Aangezien ik een leek ben in techniek.(nog een hoop te leren)

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb een mini servo genomen daar met aluminium twee schakelaars op gelijmd en het werkte als ik de servo naar links doe gaat dim licht aan doe ik hem naar rechts gaat groot licht aan ik poost morgen een paar foto's op mijn bouwverslag

gr Ricardo

Mensen nog een vraagen. Hoe kan ik de LED lampjes aan/uit zetten via zender? ik heb op mijn zender een kanaal3 knopje maar dat doet niks volgens mij dus kan iemand mij helpen?

Wellicht heb je een stekker die lijkt op een servo stekker aan het uiteinde van je verlichting. + en - . Wanneer je deze ipv direct op de accu op je aux kanaol van je ontvanger plugt zal hij op de schakelaar van het aux kanaal aan/uit gaan. Nooit gedaan, maar lijkt mij dat het zo kan gaan werken.

Dat gaat niet werken, de ontvanger schakelt niets aan of uit, op de plus en min van de ontvanger staat constant spanning. De witte draad geeft een serie pulsen af, die door een servo of regelaar worden vertaald in een reactie, een lichtbalk kan niets met die pulsen.

Wellicht heb je een stekker die lijkt op een servo stekker aan het uiteinde van je verlichting. + en - . Wanneer je deze ipv direct op de accu op je aux kanaol van je ontvanger plugt zal hij op de schakelaar van het aux kanaal aan/uit gaan. Nooit gedaan, maar lijkt mij dat het zo kan gaan werken.

denk je dat of weet je het zeker ?, beter géén dan half advies :mrgreen:

dit is wat je moet hebben voor het derde kanaal om " iets " aan en uit te schakelen ....
Turnigy Receiver Controlled Switch

Back