Nadat ik de foto's eens goed heb bekeken werd mijn interesse dusdanig groot dat ik er ook voor heb gekozen een lifeliner te bouwen.
Nou ja bouwen, verbouwen is een beter woord.
De fuselage is dusdanig geprepareerd dat het enkel een kwestie is van aanpassen naar de juiste maatstaven om het op een lifeliner te laten lijken
In ieder geval wil ik proberen het zo ver mogelijk in de richting te laten komen van de life liner die Richard ook heeft gemaakt.
Na een aantal tips en tricks van Richard zijn de 1e spullen vandaag eindelijk aangekomen, even op moeten wachten maar uiteindelijk werd dat beloond met een prachtige body!
De eerste werkzaamheden zal het verwijderen van de originele stickers zijn, een lastig klusje omdat deze er wel heel mooi strak opgeplakt zitten.
Eerst maar een uitvinden hoe we dat zonder beschadigen er af gaan peuteren.
Verder zal de bouw niet binnen een week klaar zijn, helaas ben ik daar veels te druk voor momenteel, en daarbij, het moet netjes en strak worden, geen afraffel klusje.
Wel zal ik wanneer er vorderingen zijn deze hier posten, met bijbehorende foto's uiteraard!
Ik heb er zin in!
Hier onder een paar 1e foto's, de laatste laat beter zien wat betreft de stickers, ideeën zijn welkom om die er onbeschadigd af te krijgen!