lijm voor easyglider

Ik ben van plan morgen mijn easyglider in elkaar te zetten, maar ik moet er nog lijm voor hebben. Als ik het goed begrijp heb ik cyano acrylaat+ activator nodig? Dat kun je zeker niet bij de hubo krijgen;) ik neem aan dat ik daarvoor naar een modelbouwwinkel moet?

klopt het wat ik zeg?

Als je de gebruiks aanweising hat gelesen wist je het antwoord al .

Dat zit er niet voor niks bij .

Middeldikke CA met Aktivator gebruiken dus .

Mvg Johan

Meestal verkopen ze bij de bouwmarkt middeldikke CA + activator van Bison:

bison%20bond.jpg

Ik heb mijn schuimpie met PU-lijm (gelebruislijm/constructielijm/houtlijm) van Bison in elkaar gezet.
Je hebt dan even langer de tijd om de onderdelen goed op z'n plaats te zetten.
Het duurt wel iets langer voor het droog is maar werkt ook prima,

Willem

Meestal verkopen ze bij de bouwmarkt middeldikke CA + activator van Bison: ...

En dat is in Baarn volop verkrijgbaar, bij de Hubo, Nijhof en Schmidt-Koelewijn (meestal) gewoon op de plank ... en anders even naar 2Brothers in Bussum (is over de hei minder dan 15km/45min fietsen) die hebben "echte" modelbouw CA en activator ...

Laatst bewerkt:
wel mooi dat er volgens johan in de gebruiksaanwijzing staat dat je de benodigde lijm niet bij de hubo kunt halen, maar dat je naar de modelbouwwinkel moet gaan.

wel mooi dat er volgens johan in de gebruiksaanwijzing staat dat je de benodigde lijm niet bij de hubo kunt halen, maar dat je naar de modelbouwwinkel moet gaan.

De easyglider komt ook niet van de Hubo.

Maar je krijgt wel vaak CA setjes met aktivator in de bouwmarkt .

Mvg Johan

En dat is in Baarn volop verkrijgbaar, bij de Hubo, Nijhof en Schmidt-Koelewijn (meestal) gewoon op de plank ... en anders even naar 2Brothers in Bussum (is over de hei minder dan 15km/45min fietsen) die hebben "echte" modelbouw CA en activator ...

thnx allemaal ik had luxe, mijn vader wilde me met de auto brengen.
ff naar bussum gereden.

Dus morgen is ie klaar ?? waar ga je hem invliegen ???

nouw, ik moet nog even wachten op de hopelijk morgen komende zender &ontvanger en ik verwacht volgende week mijn lader uit duitsland, dus ik kan hem deels al in elkaar zetten maar moet eigenlijk wachten voor lader met servo's etc. Ik ben trouwens lid van Otto Lilienthal en kom daar bijna elke vrijdag. Dus... daar zal ik hem ook invliegen. Maar het is mijn eerste vliegtuig en hoop dus dat ik hem snel in elkaar krijg gezet(en goed;)) ik ga 2 augustus op vakantie, dus hij zou daarvoor al klaar moeten zijn

edit: morgen moet vandaag (vrijdag) zijn

Back