Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo daar aan alle brokken piloten
met simson lijm kit plak je alles aan elkaar
mijn swift 2 dwars doormidden effe lijmen met lijm kit van simson 007 en gaan met dat ding
wij noemen het in de bouw james bont
ik plak er alles mee
groeten rob heerhugowaard
thanks voor de tip,heb de vlieger(calmato) gelijmd met die lijm voor 30 minuten(epoxy dacht ik)
is anders ik krachtige lijm! had wat lijm in mengpotje laten liggen met potje+penseel in=>moch alles in vuilbak kieperen,precies een steen in een potje :lol:
Simson 007 is een universeel toepasbare, elastische montagelijm en afdichtingsmiddel op basis van MS-Polymer. Simson 007 is oplosmiddel- en isocyanaatvrij.
jammer dat je zo reageert robot, normaal is het dan einde draadje, maar ik zal het open laten om te kijekn of er iemand anders ideeen voor je kit heeft.
overigens gebruik ik kit van die strekking regelmatig (unicum) en weet dus prima waar je het wel en niet voor in kan zetten.
Nou heb ik nooit bovenstaande lijm gebruikt, ik kan me voorstellen, dat je voor een swift toch wel een flexibele lijm kan gebruiken(niet TE uiteraart...)
Als je namelijk epoxy gebruikt, in compinatie met EPP schuim, dan krijg je een sterke breuklijn pal naast je lijmlaag.
De combinatie erg stijf en erg flexibel is niet zo'n succes bij crashes...
als je heel dik 1 cm of zo dat kan het bewegen
maar dat is voor zware wand of gevel panelen die uit zetten door de zon maar ze hangen wel met dat spul aan gebouwen
een vleugel lijmen op een breuk lijn met een lijm dikte van 0,3 of 0,4 of zo
nau daar merk je niks van bij epp en bij hout denk ik ook niet
ik ga morgen 2 balken lijmen en kijken hoe ver ik hem kan buigen
maar ik geloof er niet in bij zoon dunne voeg