Lijn in canopy wegwerken

Hey,

Ik heb begin van de week een 1/32 F/A-18 Hornet van Academy aangeschaft (de Operation Iraqi Freedom versie), werkelijk een prachtig model en fantastische kit!

1 ding viel mij echter onmiddelijk op, namelijk over de hele lengte van de canopy loopt een lijntje (volgens mij iets de maken met het gietproces ofzo)

Nu was mijn vraag.... hoe krijg ik deze lijn eruit?

Ik heb het trucje van Droppy'ke hier al gelezen op een canopy in Sols Plus te leggen of deze een echt glashelder effect te geven. Kan ik deze lijn met schuurpapier wegschuren, het geheel polijsten met ultrafijne korrel (1000? 2000?...?) en daarna het trucje met sols plus gebruiken?

heb ik nog producten nodig om te polijsten?

Ik hoor het graag, want dit lijntje is wel spijtig!

Hallo
even gezocht en heb hier een link gevonden:

- My techniques 29 Jan 09

Vanaf "Removing the mould seam from canopies" kan het je helpen, het lijkt
alsof de persoon het canopy heeft geschuurd met een nagelvijl en dan met auto polish
het canopy opgeblonken.

Hopelijk help dit.

Groetjes

Timmy

Als je me via pb jouw e-mailadres laat weten, dan stuur ik je m'n 'how to' over het verwijderen van een lijmvlek in een canopy op.
Of het nu over een lijmvlek of een gietnaad gaat, het procedé blijft hetzelfde. ;)

Droop

Als je me via pb jouw e-mailadres laat weten, dan stuur ik je m'n 'how to' over het verwijderen van een lijmvlek in een canopy op.
Of het nu over een lijmvlek of een gietnaad gaat, het procedé blijft hetzelfde.

Droop:
Waarom zet je je bevindigen niet op het Forum dan heeft iedereen er wat aan.
Ook ik zit wel eens met dat probleem.

Droop:
Waarom zet je je bevindigen niet op het Forum dan heeft iedereen er wat aan.
Ook ik zit wel eens met dat probleem.

Graag hoor. Als ik tenminste wist hoe ik een word document dat enkele bladzijden beslaat hier op het forum kan krijgen. :confused:

Droop

een hele lange post, uploaden en een link plaatsen

snipeytje,
Als nu ook nog uitlegt hoe je een lange post uplaod en (vooral) hoe je een Link plaatst, kunnen wij daar ook nog wat van leren. :confused: :rolleyes:
Wij ouderen zijn niet allemaal zo kundig met de PC als de jongere generatie, die worden met de PC in de wieg gelegd. :D

snipeytje,
Als nu ook nog uitlegt hoe je een lange post uplaod en (vooral) hoe je een Link plaatst, kunnen wij daar ook nog wat van leren. :confused: :rolleyes:
Wij ouderen zijn niet allemaal zo kundig met de PC als de jongere generatie, die worden met de PC in de wieg gelegd. :D

en lange post kopier de tekst van de howto en post die en upload de plaatjes naar bijvoorbeeld photobucket en plaats die erbij
en de link is gewoon het adres posten . dan wordt het als het goed is een link

Back