Ik zie hier de voorlopige agenda.
Daarin worden 12 mei en 29 september genoemd als LB dagen te Almere.
Als ik de genoemde link, http://www.modelvliegenalmere.nl , naar de site van de lokale club volg,
dan zie ik daar niets wat op een evenement op 12 mei lijkt te duiden,.
Het eerstgenoemde is een pylonrace treffen dat 2 maanden duurt (23 juni-24 aug.):rolling:
Ook op de kalender is 12 mei nog helemaal leeg.:schrik:
Ik zou ook niet weten wie het dit jaar organiseert. Mij is in ieder geval niets gevraagd....:nooo:
Dat kon ook moeilijk, want door een veel te late aankondiging -net een week van tevoren :bad-words:-
kon ik niet op de reunie zijn, waar deze data waarschijnlijk zijn vastgesteld.
Tot op de dag van vandaag heb ik niets vernomen over hetgeen daar besproken is, met name over wie wanneer wat organiseert.
Een toepasselijke spreuk lijkt me hier dan ook: 'assumption is the mother of all f#ckups'.
(Wanneer is trouwens de reunie 2012? Waar zou ik dat moeten kunnen vinden?)
Wat nog ontbreekt op de kalender: La Queu en Brie (Parijs) - 26 & 27 Mei, F2A - F2B – F2C – F2D – World Cup (Ik ga er F2B jureren)
Daarin worden 12 mei en 29 september genoemd als LB dagen te Almere.
Als ik de genoemde link, http://www.modelvliegenalmere.nl , naar de site van de lokale club volg,
dan zie ik daar niets wat op een evenement op 12 mei lijkt te duiden,.
Het eerstgenoemde is een pylonrace treffen dat 2 maanden duurt (23 juni-24 aug.):rolling:
Ook op de kalender is 12 mei nog helemaal leeg.:schrik:
Ik zou ook niet weten wie het dit jaar organiseert. Mij is in ieder geval niets gevraagd....:nooo:
Dat kon ook moeilijk, want door een veel te late aankondiging -net een week van tevoren :bad-words:-
kon ik niet op de reunie zijn, waar deze data waarschijnlijk zijn vastgesteld.
Tot op de dag van vandaag heb ik niets vernomen over hetgeen daar besproken is, met name over wie wanneer wat organiseert.
Een toepasselijke spreuk lijkt me hier dan ook: 'assumption is the mother of all f#ckups'.
(Wanneer is trouwens de reunie 2012? Waar zou ik dat moeten kunnen vinden?)
Wat nog ontbreekt op de kalender: La Queu en Brie (Parijs) - 26 & 27 Mei, F2A - F2B – F2C – F2D – World Cup (Ik ga er F2B jureren)