Lijnbesturings shirts

FOX35

PH-SAM
Als we een leuk logo en een leuke slagzin hebben wil ik het wel op me nemen om daar een serie van te laten bedrukken.
Vraag 1: welk kledingstuk: T-shirt, Poloshirt of Sweatshirt
Vraag 2: welk logo
Vraag 3: welke slagzin?
vraag 4: welke kleur(en)
vraag 5: voorop of achterop?
Bij logo denk ik bijvoorbeeld aan "Ik doe het aan de lijn" of zo. Kan ook internationaal ("proud to fly Control-Line") zodat je er ook in het buitenland iets aan hebt, als gaat mijn voorkeur dan wel weer uit naar iets wat onze nationaliteit onderstreept, en ons unieke woord 'lijnbesturing' zou toch ook wel leuk zijn om te verwerken.

gewoon lekker simpel ,een afbeelding van een model dat vliegt met de tekst van Dutch Nats
of zo iets met natuurlijk jaartal en datum :P

Herbert zei:
gewoon lekker simpel ,een afbeelding van een model dat vliegt met de tekst van Dutch Nats
of zo iets met natuurlijk jaartal en datum :P

Gewoon een t-shirt, wel een beetje kwaliteit.
ik hou ook van simpel, iemand een tekenaar in zijn/haar kenniskring?
Iets cartoon achtig, parodie op nederland, koeien, klompen etc
Ned Nats 2006?
In ider geval iets herkenbaars.

kleur ??, zwart is altijd goed :wink:

FOX35 zei:
Als we een leuk logo en een leuke slagzin hebben wil ik het wel op me nemen om daar een serie van te laten bedrukken.
Vraag 1: welk kledingstuk: T-shirt, Poloshirt of Sweatshirt
Vraag 2: welk logo
Vraag 3: welke slagzin?
vraag 4: welke kleur(en)
vraag 5: voorop of achterop?
Bij logo denk ik bijvoorbeeld aan "Ik doe het aan de lijn" of zo. Kan ook internationaal ("proud to fly Control-Line") zodat je er ook in het buitenland iets aan hebt, als gaat mijn voorkeur dan wel weer uit naar iets wat onze nationaliteit onderstreept, en ons unieke woord 'lijnbesturing' zou toch ook wel leuk zijn om te verwerken.
1.T-shirt,
2.Iets met een handvat, maar ik kijk nog even verder.
3.Helaas heb ik alleen een duitse zin van onder mijn duitse fora-bijdragen: 'Nur Fesselflugpiloten haben wirklich alles im Griff'. Dit gezien de bijna onbedwingbare neiging, RC piloten te stangen. :wink: - Alleen LB-piloten hebben echt alles in de hand...? :roll:
4. Wit met gekleurde logo/tekst
5. Voorop links (vanuit de drager gezien) een klein, maar nog goed zichtbaar logo met daaronder naam piloot. Achterop, volle breedte, logo & tekst.

Ik heb liever een algemeen LB-shirt, wel met een nationaal tintje, maar niet beperkt tot de Nats. De winnende slagzin zit er voor wat mij betreft nog niet bij.

Back