Lijnenplan gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik zal mij even voorstellen: Ik ben Marcel, 19 jaar en kom uit Rhoon (omgeving Rotterdam).

Ik kijk al een tijdje op dit forum, maar nu heb ik jullie hulp nodig. Ik moet voor mijn opleiding (scheep- & jacht-bouwkundige) een schip ontwerpen. Hiervoor gebruik ik de vergelijkings methode. Echter moet ik dan wel schepen hebben die ik kan gebruiken om te vergelijken natuurlijk.

Ik wil een motorjachtje ontwerpen, de lengte mag niet meer zijn dan ongeveer 15 meter. Wat voor motorjacht etc laat ik nog even open.

Mijn vraag aan jullie is: Zouden jullie a.u.b. zoveel mogelijk lijnenplannen, informatie etc van motorjachten tot 15 meter hier kunnen posten? Of mij vertellen hoe ik hieraan kan komen? Bedrijven geven deze niet zo makkelijk weg helaas.

Alvast heel erg bedankt! En het is voor een goed doel natuurlijk:)

Groeten,

Marcel

Dan zou ik eerst maar is opletten waar je je vraag zet.

Dit zijn allemaal "Bouwverslagen" en niet de juiste plek om informatie te vragen..!

Maargoed, succes met je zoektocht.

Marcel,
Weet niet precies de bedoeling , maar kijk hier eens rond:

DELFTship - Home

Meld je aan en dan kan je verschillend plannen bekijken, mogelijk ook bewerken in de eventueel te downloaden free version.

Heb zelf ook kennis gemaakt met dit programma via dit forum.
Ik kan je zeggen er kan heel veel mee, maar zoals met ieder nieuw prog.
Voor je het eenmaal door hebt. . . . .
Zit overigens een perfecte stap voor stap begeleiding bij voor de basic vorm.

En zoals Armando al zei, misschien beter dit topic onder "algemeen scheepsbouw" plaatsen.

Laatst bewerkt:
[mod]Dubbelposten is niet toegestaan, een keer posten is voldoende.
Martin[/mod]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back