Ja, er is weer wat nieuws te koop.
Het was er al in een penlite vorm en Li-ion Mn:
Manganzelle
Sinds kort is een een nieuwe cel uit die ik over het hoofd heb gezien want deze staat vooralsnog alleen op de duitstalige site
limnpo-fc.tk
Hier de overzicht van alle typen cellen:
Produkte
Kort samengevat:
-laden als LiPo
-Low Voltage Cutt off is anders als Lipo en moet dus anders in de regelaar ingesteld worden of een timer gebruiken. Zelf gebruik ik Jeti Spin regelaars.
-je kan ze tot 90% leeg vliegen
-Mits de cellen met 7C ingevlogen worden ligt de spanning per cel op 3.5-3.6V
-bij de 2200mAh cel kunnen piekstromen van 60A bedreven worden.
-balanceren elke 25 vluchten
-fabrikant geeft 300 cycli op
-20c paketten
Zelf heb ik 4s1p pakket voor mijn Jepe Piranha alvast klaargelegd. Voor de kleinere modellen zijn deze cellen erg interessant want ze kunnen dus een maatje grotere Lipo pakket vervangen. Voor een Precision Aerobatics Addiction zijn we op de club ook in overweging voor dit goedje. Dit model wordt met 1800mAh Lipo geadverteerd en de 1500mAh cel zou er goed bij passen.
grtz, Erik
Het was er al in een penlite vorm en Li-ion Mn:
Manganzelle
Sinds kort is een een nieuwe cel uit die ik over het hoofd heb gezien want deze staat vooralsnog alleen op de duitstalige site
limnpo-fc.tk
Hier de overzicht van alle typen cellen:
Produkte
Kort samengevat:
-laden als LiPo
-Low Voltage Cutt off is anders als Lipo en moet dus anders in de regelaar ingesteld worden of een timer gebruiken. Zelf gebruik ik Jeti Spin regelaars.
-je kan ze tot 90% leeg vliegen
-Mits de cellen met 7C ingevlogen worden ligt de spanning per cel op 3.5-3.6V
-bij de 2200mAh cel kunnen piekstromen van 60A bedreven worden.
-balanceren elke 25 vluchten
-fabrikant geeft 300 cycli op
-20c paketten
Zelf heb ik 4s1p pakket voor mijn Jepe Piranha alvast klaargelegd. Voor de kleinere modellen zijn deze cellen erg interessant want ze kunnen dus een maatje grotere Lipo pakket vervangen. Voor een Precision Aerobatics Addiction zijn we op de club ook in overweging voor dit goedje. Dit model wordt met 1800mAh Lipo geadverteerd en de 1500mAh cel zou er goed bij passen.
grtz, Erik