link naar laatste pagina van een topic

Beste,

Ik wil graag een snelkoppeling maken naar het draadje van onze club:
wings-nistelrode-verzameltopic

Maar dan zo dat de link verwijst naar laatste pagina.
Ook als er intussen posts bijgekomen zijn.

Is dat mogelijk? Zo ja, hoe dan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat mogelijk? Zo ja, hoe dan?

Op de "permalink" knop drukken, rechts bovenaan in het bericht. Dan komt het nummer van de boodschap in het adres in de adresregel te staan. Als je dan die adresregel kopiëert verwijs je altijd naar dat specifieke bericht.

Groet,

Ad Bakker

dat bedoelt evbragt niet.

evbragt is op zoek naar iets dat de laatste pagina toont van een topic ongeacht hoeveel reacties erbij zijn gekomen.

en volgens mij is die knop aanwezig als je op de overzicht pagina zit.

Code:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/verenigingen/108593-wings-nistelrode-verzameltopic-56.html[/URL]

het vervelende is dat die hier het pagina nummer meepakt.

nog vervelender is het dat iedereen andere settings hanteert pagina 56 is bij mij de laatste maar ik heb meer berichten per pagina ingesteld.

Eric als je deze link gebruikt:
www (PUNT) modelbouwforum (PUNT) nl/forums/verenigingen/108593-wings-nistelrode-verzameltopic-999.html[/url]

(Even de PUNT tussen haakjes natuurlijk vervangen voor echte punten ;))
dan wilt ie naar pagina 999 van ons draadje, als deze niet bestaat zoekt ie de laatst bestaande, dus kom je met deze link voorlopig nog wel op de laatste pagina uit ;)

Eric als je deze link gebruikt:
www (PUNT) modelbouwforum (PUNT) nl/forums/verenigingen/108593-wings-nistelrode-verzameltopic-999.html[/url]

Dat pagina nummer hoeft helemaal niet hoor, dit werkt ook met onderstaande code:

[url=http://www.modelbouwforum.nl/threads/wings-nistelrode-verzameltopic.108593]wings-nistelrode-verzameltopic[/url]

Groet,

Ad Bakker

Ook erg fijn ron, maar wat nu als iemand die niet op het forum zit, of niet is ingelogd dit doet ? :p dan komt ie ook helaas weer op de 1ste pagina uit, of zelfs een willekeurige pagina.

@ad: ik snap even niet wat je bedoelt ? ik kan alleen permalinks in posts vinden, en dan gaat ie naar de laatste post...

@ad: ik snap even niet wat je bedoelt ? ik kan alleen permalinks in posts vinden, en dan gaat ie naar de laatste post...

Michael, ik denk dat we op verschillende golflengtes zitten. Als je toch de permalink van de eerste post in een draadje (de startpost dus) in je link meegeeft gaat hij per definitie toch naar de laatste bladzijde van dat draadje (met de startpost)?
Of zitten we met verschillende instellingen te werken?

Groet,

Ad

Nee, eric is op zoek naar een link die je altijd doorstuurt naar de laatste pagina uit een draadje. als je de permalink van het 1ste startpost meegeeft gaat ie altijd naar de 1ste startpost.

Nee, eric is op zoek naar een link die je altijd doorstuurt naar de laatste pagina uit een draadje. als je de permalink van het 1ste startpost meegeeft gaat ie altijd naar de 1ste startpost.

Ja, en als je dan naar boven scrollt zit je gewoon op de laatste pagina. Maar maakt niet uit, ik denk dat hij er zo wel uitkomt.

Groet,

Ad

Michael, ik denk dat we op verschillende golflengtes zitten. Als je toch de permalink van de eerste post in een draadje (de startpost dus) in je link meegeeft gaat hij per definitie toch naar de laatste bladzijde van dat draadje (met de startpost)?
Of zitten we met verschillende instellingen te werken?

Groet,

Ad

denk dat de verwarring hier ontstaat in de sorteer volgorde.

jij leest van nieuw naar oud ad?
terwijl 95% van de mensen van oud naar nieuw lezen.

Dus nieuwe berichten staan op de laatste pagina en niet op de eerste.

de oplossing met de 999 in de titel is de werkende zover ik kan zien.

jij leest van nieuw naar oud ad?

Hè, hè, Alwin, ik begon al te vermoeden dat het zoiets was. Ik lees het forum altijd zo omdat als ik dan een draadje aanklik, ik altijd bij de laatste post daarvan uitkom. Of is er toch ook een instelling die ik gemist heb dat je ook bij "van oud naar nieuw" direct bij de laatste post uitkomt? Want als ik dat inschakel moet ik altijd eerst weer doorklikken naar pagina "last".

Maar, ook hier weer "learning all the time"!!!!

Groet,

Ad

Bedankt voor de tips allemaal!

De truc van Michael werkt goed, je komt dan bovenaan op de laatste pagina uit.
Ik vraag me af wat er gebeurt als we op meer dan 999 pagina's uitkomen...

De truc van Ron werkt ook goed, je komt dan uit op het laatste bericht op de laatste pagina.

Als we op 999 pagina's komen met ons topic zijn we wel ff verder haha XD dan kun je of meerdere berichten per pagina instellen, of er gewoon een 9 bij zetten, dan kun je weer even verder haha :p

Back