[link] Werkende VTOL "Osprey"

prop-er

Forum veteraan
Voor de n:D:D bs: VTOL = Vertical Take-Off and Landing

Ik hou wel van dit soort experimenten:

http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=226893

VTOLmark2%20020.jpg

VTOLmark2%20014.jpg

VTOLmark2%20024.jpg

Video: http://www.rcgroups.com/gallery/showphoto.php?photo=29886&nocache=1

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

P.S.: eeuwige roem voor diegene die "Vertical Take-Off and Landing" in native forumtekst kan schrijven, met elke eerste woordletter vet...

die link naar dat filpje werkt niet meer :(

ik hoop dat het geen wma is?

werkt wel, moet je gewoon op klikken, dan ga je naar rcgroups. Daar kan je hem downloaden.

Lache ding! Eigenlijk behoorlijk simpel, maar wel moeilijk om alles in de zender te mixen volgens mij :D.

Et valt me op dattie ook vrij stabiel hangt, ik bedoel hij vliegt ermee door de kamer alsof et een lama helicoptertje is. :D

Zou je zoiets kunnen flikken met 2 van die fietsbellen?

Zijn die V-Mixers dan echt nodig, op onze MC-19 zenders, Peter?

En met doodnormale gyros kom je toch ook wel toe? Die kerel gebruikt iig geen heading hold gevallen.

Gyro's en v-mixers en regelaars in toestel achter elkaar geschakeld biedt meer mogelijkheden dan een softwarematige v-mixer.
Er wordt ook een V-mixer gebruikt met verschillende instelmogelijkheden.
Al met al niet zo eenvoudig als dat het vliegt ;)

P.S.: eeuwige roem voor diegene die "Vertical Take-Off and Landing" in native forumtekst kan schrijven, met elke eerste woordletter vet...
wat bedoel je?

dat filmpje werkt bij mij echt niet hoor, ik kom wel op de pagina, maar wat is dat voor een bestands type?! :evil:

bericht aan iedereen:filmpjes graag niet in Windows Media Video of ander vaag type opslaan, dat kunnen apple gebruikers(en mss ook linux niet) niet openen :!:
neem gewoon een standaard(.mp4 of .mov zijn geloof ik filmpjes toch?)(.wmv en .wma zijn net zo min standaarden als .doc)

pepijn-zager zei:
P.S.: eeuwige roem voor diegene die "Vertical Take-Off and Landing" in native forumtekst kan schrijven, met elke eerste woordletter vet...wat bedoel je?

Vertical Take-Off and Landing

Dat bedoel ik dus...

Bericht aan alle Apple gebruikers: koop een windows PC...

ik heb eens even met dat fms op een windows gewerkt!
echt, daar word ik zo gefrustreerd van dat ik niet eens meer weet hoe je gefrustreed schrijft!
de hele tijd blauwe schermen en vastlopers!
ik ben op apple overgestapt omdat je niet normaal kan werken met die dinegn!
nog even en ik kan helemaal niet meer schrijven!

dus als ik het goed heb, gaat het alleen om dat je weet hoe je vete texst maakt?
dus nu heb jij euwege roem(veel te lang achter de windows gezeten) :worship: :worship: :worship:
maar oke beetje :offtopic:

zo dan
Vertical Take-Ofƒ and Landing
of je maakt een gifje met paint en dan zet je het daar in ;)

gaar zeg!
is dat de nieuwe vorm van censureren?

Back