Linkje van RC-Addict.nl wel correct?!

5p1k3

Forum veteraan
Ik heb even gezocht, maar kan zo snel niet vinden waar ik deze vraag moest stellen. Dus stel ik hem hier maar :)

Het antwoord zou denk ik het beste gegeven kunnen worden door RC-Addict zelf, of door een van de moderators..

Wat viel mij op:
De link met het plaatje:
mbf_banner.gif

verwijst niet naar - - modelbouw en modelsport winkel van Nederland! maar naar Daily RC Deal - Uw Dagelijkse RC Hobby Aanbieding

Volgens mij niet juist, indien wel juist dan komt het niet geheel logisch op mij over :D

logo.png

powered by rc-addict.nl ;)?

Kan zijn, maar dan nog verwijst de afbeelding die ik post, niet naar de website die het doet vermoeden.

Het lijkt mij 'slechte' reklame. Als je op een banner klikt van RC-ADDICT.NL, dan verwacht je niet uit te komen op een sub-site.

dat kan maar ik denk dat de winkel dat zelf in beheer heeft om door te geven aan het forum?

dat kan maar ik denk dat de winkel dat zelf in beheer heeft om door te geven aan het forum?

Joh?!?!?! Vandaar ook mijn opmerking, mogelijk dat het niet goed is doorgegeven?

Goed. ik quote nog even:

Het antwoord zou denk ik het beste gegeven kunnen worden door RC-Addict zelf, of door een van de moderators..

Ik laat het daar aan over, ik zit niet te wachten op een mening, verder boeit het mij ook niet zo. Het gaat er meer om dat ALS het verkeerd staat, IK het wel zo netjes vind daarvan te rapporteren...

Back