Links naar topics werken niet.

Chow

Forum veteraan
Ik weet dat de heren beheerders even aan het uitrusten zijn. En dat is hun goed recht. Ik wil wel even opmerken dat linkjes vanuit Google naar topics maar ook vanuit topics naar andere topics niet werken..

Voorbeeld:

http://www.modelbouwforum.nl/threads/blade-nano-cp-x-32.170618

Dit geeft:
ModelbouwForum.nl - Fout
De gevraagde pagina kon niet gevonden worden.

Dit kom ik te vaak tegen zodat zoeken op onderwerpen bijna niet meer mogelijk is.

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar de zoekbalk in het forum werkt wel, kun je die dan niet gebruiken

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    132,7 KB · Weergaven: 120
Ik vrees dat dat een Google ding is, die moet het hele forum opnieuw indexeren maar omdat Google ook veel in de cache laat staan omen ook de oude links naar voren.

Tapatalk doet ook raar. Volgens mij zit er iets in de nummering niet goed. Ergens een tellertje verkeerd. (Is het eerste postje 0 of 1, tweede 1 of 2)

Guido

Ik vrees dat dat een Google ding is, die moet het hele forum opnieuw indexeren maar omdat Google ook veel in de cache laat staan omen ook de oude links naar voren.

Dat zou inderdaad goed kunnen. Formaat van de links is gewijzigd waarschijnlijk. Binnen een topic naar een ander topic werkt namelijk ook niet.

Zoekfunctie zoals Biem01 suggereert werkt niet optimaal. Google search werkte altijd beter.

Ah,
Dat was mij ook al opgevallen.
Ook links in het forum naar andere topic's binnen het forum werken ook niet.

Klopt, de opbouw van de links is anders, daarom werken de foto's die op het mbf zijn geupload ook niet meer.

Dat moet op een of andere manier gerepareerd worden, maar dat zal nog wel een tijdje duren.

Als dat gerepareerd kan worden. Maar dat laat ik aan de beheerders over. Ik neem aan dat dit wel een dingetje is wat beschreven is in de conversie van Vbulletin naar Xenforo.

Back