Links openen niet

Hallo,

Ik heb sinds kort een probleem bij links die in topics geplaatst worden. Bij aanklikken openen die niet meer. Ook de forum zoekfunctie schijnt het niet meer te doen. Verdere links en knoppen van het forum werken zoals vertrouwd. Ik draai Win 7 en IE9. Iemand een idee wat dit zou kunnen veroorzaken?

Lex, en als je de link met je rechter muisknop aanklikt, en uit het menu kiest "Open in nieuw tabblad" of "Open in nieuw venster"?

Groet,

Ad

Hoi Ad,

Nee helaas, 'nieuw venster' en 'nieuw tab' heb ik al geprobeerd, geen resultaat. Wat nu werkt is in de eigenschappen de url van de link copieren en die in de balk van een nieuw venster of tab plakken. Maar echt handig is het niet, en voorheen werkte het wel gewoon.

Ik heb het nog even geprobeerd op de laptop van m'n vrouw (ook Windows 7 en IE 9), maar daar geen probleem. Daar worden ook alle updates geïnstalleerd, dus dat zal het niet zijn.

Al eens een ander forum met links uitgeprobeerd?
Al eens andere browser geprobeerd

Tja, het wordt een kwestie van wegschrappen, denk ik.

Groet,

Ad

Heren,

Dank voor alle tips, het werkt weer! :D Ik heb mijn Win eens handmatig naar updates laten zoeken (hoewel automatisch gewoon aan staat) en er werden twee 'optionele updates' gevonden. Die geinstalleerd, en ja hoor, er lukt eens iets bij MS ... !! Zouden dan toch de wonderen de wereld nog niet uit zijn .. :cool:

Back