Lintzaag (hobbymodel) voor test

Hallo, voor het maken van streamers voor combat (lijnbesturing) ben ik op zoek naar een lintzaag. Ik zou er graag stevig opgerolde rolletjes crêpepapier mezagen. Heeft er iemand in de buurt van Belgisch of Nederlands Limburg er eentje waar ik een test op zou mogen uitvoeren?

Met vriendelijke groet,

Jo

Jo,
Als je het papier stevig hebt opgerold, zou je het ook kunnen snijden. Zul je vragen waar? Nou bij de slager, die hebben vaak een vleeswarensnijmachine waar je keurig mee kunt snijden.
groet,
Paul

Dank je voor je reactie Paul! Ik had er zelf al aan gedacht maar om rolletjes 25mm breed te snijden.... Dat zijn al geen fijne vleeswaren meer. :eek:

Deze gebruik ik , altijd welkom Jo als je ze wil uitproberen

Proxxon lintzaag.JPG

Groeten Jef

Wij hebben voor combat (geen lijnbesturing) van die rolletjes serpentine gebruikt. Als het langer moest zijn dan twee rolletjes met een klein stukje plakband aan elkaar geplakt.
Het is heel smal en dun papier, maar goed te zien.

Ik moet er overigens wel bij vertellen dat we dat soort (voor ons) spelletjes niet zo vaak doen, en het doorvliegen van zo'n lintje meer geluk als wijsheid is.;)

Dank je voor de reacties!

Ik ga morgen enkele rollen testmateriaal uithalen. Het standaard crepepapier is niet geschikt wegens te zwak. Het "waait" uit zichzelf in kleine stukjes (aan het einde van de streamer). Ik heb ook al gevlogen met die rolletjes serpentines en die hebben het voordeel dat 1 zijde geplastificeerd is. Maar de afmetingen kloppen natuurlijk niet. Die zijn heel strikt vastgelegd.
Ik heb van Theo en Jef al bericht gekregen dat ik hun lintzaag even zou mogen testen maar ondertussen heeft een clublid ook al gereageerd en die woont op minder dan 10 minuten van mijn werk. Hopelijk meer nieuws de volgende dagen.

Jo

Back