lipo accu borstelmoter

vraagje. kan ik een lipo accu gebruiken met een borstelmoter of moet ik dan persee een brushlles gebruiken? ;)

zijn ook kastjes welke je regelaar wel geschikt maakt voor lipo doormiddel van het stuursignaal naar je regelaar in te perken als de accu leeg raakt.

"Verklikkers" heb je idd in de luxe uitvoering van hierboven, maar ook door bv een fel ledje, en of geluidssignaal, al dan niet gecombineerd...

bedankt voor de reacties hier kan ik wat mee. heb gisteren trouwens de savage flux zien rijden wat een monster. dit is bijna niet onder kontrole te houden vadaar mijn vraag wil graag iets sneller rijden maar brushless ik weet het niet ,is erg snel of mischien beginnen met een 7,4 2s in een erbe kost 220 meer dan de gewone maar dan heb je wel brushles en 2,4 ghz. heb nu een slash en een e maxx. nou ik slaap er nog even een nachtje over ,k wordt haast gek van mezelf ,als iemand nog advies heeft is dat van harte welkom. groetjes goony.

220 € duurder?

Kijk eens op ebay, dan kan je net zo goed de gene met borstel motor nemen en er zelf een borstelloze op zetten.

Weet niet welk formaat je nu rijdt maar voor 1:10 koop je voor een 60€
een ezrun setje ofzo.

B.v:
EZRUN COMBO B4 5.5T 6000kv Motor+60A ESC RC 1/10 auto - eBay Other Parts Accessories, Car Parts Accessories, Cars, Radio-Controlled, Toys Games. (Eindtijd 09-nov-09 12:13:34 CET)

hoi klopt maar dan zit er geen 2,4 besturing bij ,de e revo kost 469 en de e revo brushless kost 689 met de 2,4 besturing. de savage kots iets van 775 maar daar zit geen 2,4 zendrer bij.

Back