lipo balancer

Hallo
ik heb een lipobalancer plus van graupner nummer 3064
heb hem overgenomen van iemand maar er was geen handleiding meer bij
heeft iemand ook de nederlandse handleiding of waar kan ik die vinden
mij engels is namelijk slecht

Voor zover ik weet komen spullen van Graupner (en eigenlijk alle merken) nooit met een Nederlandse handleiding , het is altijd het standaard rijtje van Engels , Frans , Duits en soms Spaans..

Ik heb deze balancer ook, en de handleiding is alleen maar Duits, Engels en Frans...

Tim

klopt hij staat wel op internet
maar ik kan dat vertalen naar ned. maar dan komt alles door elkaar en is dan on leesbaar
trouwens timvaneert:
als ik een lipo aansluit en hij gaat laden dan gaat er 1 rood letje branden bij cel1 en vervolgens gaat alles uit en laat hij door is dat goed of moet hij die drie cellen blijven laten zien

Van de foto's die ik heb gezien zit er een knopje op... Bij mij Robbe balancer moet ik die indrukken voor ik begin met laden.

Ook de aansluitvolgorde is van belang , eerst de witte balancerstekker en daarna de goudcontacten. Gevolgd door een druk op de knop.

Verwacht hier een vergelijkbare volgorde ;)

Tim bij de club in Nistelrode zijn een paar mensen die wel Engels kennen die kunnen je eventueel wel helpen.
Vraag het gewoon op het veld.

klopt hij staat wel op internet
maar ik kan dat vertalen naar ned. maar dan komt alles door elkaar en is dan on leesbaar
trouwens timvaneert:
als ik een lipo aansluit en hij gaat laden dan gaat er 1 rood letje branden bij cel1 en vervolgens gaat alles uit en laat hij door is dat goed of moet hij die drie cellen blijven laten zien

Hey, ik heb echt geen idee aangezien ik hem ook nog niet gebruikt heb...

Tim bij de club in Nistelrode zijn een paar mensen die wel Engels kennen die kunnen je eventueel wel helpen.
Vraag het gewoon op het veld.

Ik vlieg ook bij The Wings in Nistelrode, maar mijn Engels is prima hoor:mrgreen:

Tim

Back