Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hahaha! zonder gekheid, gebruik nooit vuur maar gewoon de haarfohn, ik heb bij de modelbouwwinkel gehoord dat je de lipo`s niet te strak op elkaar mag krimpen omdat de cellen een klein beetje moeten kunnen werken.
Probleem met de broodrooster is dat je hem er bijna niet meer uitkrijgt moest de stekker eruit halen en laten afkoelen alvorens ik hem eruit kon halen..
Weet niet waar het "open vuur" nu weer vandaan komt. Maar zo'n gasplaatje verwarm je en geeft dan stralingwarmte af, zodra het plaatje warm is kan je het vuur eronder uit doen.
Open vuur is toch iets heel anders hoor, een gasbrander of aansteker op je lipo zetten zou ik ook niet doen
Gewoon een blok grenenhout genomen, even met de cirkelzaag op maat gemaakt en met de bandschuurmachine de vorm gemaakt. Daarna een mooie Spa fles nemen en die krimp je zo om de mal heen door hem gelijkmatig te verhitten.
Stoom is niet warm genoeg denk ik en natuurlijk die nattigheid dat is ook niets!
Het beste werkt een REGELBARE verfstripper. Even experimenteren met de juiste warmte en het gaat als een speer. Alles kan je ook heel gelijkmatig verwarmen zodat alles evenveel krimpt
Niets wordt te heet, geen plekken waar je een gat in brandt. Geen gevaarlijk open vuur of warmhoudplaatjes waar je heel makkelijk je fikken aan kunt branden als je even niet uitkijkt.
En wat kost nu zo'n ding? Ik denk dat je de kosten van verfstripper snel "verdiend" zijn door het gemak dat je er van hebt. Je kan hem namelijk ook gebruiken voor krimpkousjes en bekledingsfolie (oracover of solarfim of andere soorten). En ook om een epoxy lijmverbinding te verwarmen om de lijm beter in het hout te laten dringen en sneller (en beter) te laten harden.