Lipo ervaring gevraagd

Ik sta op het punt om een paar nieuwe lipo's te kopen 6s 5000maH.
Nou heb ik zitten kijken bij de diverse fabrikanten, maar hoe meer je ziet hoe moeilijker de keuze wordt:confused:
Wil nou kiezen uit 3 merken waar van ik er al met één ervaring heb.
De andere twee zijn SLS en Optipower. Wie heeft er ervaring met één van deze twee merken (goede of slechte)
Alvast bedankt voor de info.

mvg. Freddie

Hey Freddy, heb alleen ervaring met Gens Ace.
Wat wel kan helpen is aan te vragen bij meerdere verkopers het is nogal een investering ;)

Bedankt voor je reactie Ruud:thumbsup:
Dat klopt wat je zegt, heb inmiddels ook bij 3 handelaren en paar vragen neergelegd sinds nu ruim anderhalve week.
Van 1 wat terug gehoord, en de andere twee niet. Het lijkt wel of ze niet willen verkopen:confused:

mvg. Freddie

Ze willen gewoon verkopen wat ze in voorraad hebben en daar liever geen tijd aan besteden.
Of je dure topmerken wilt of doorsnee kwaliteit hangt af van wat je voor eisen je er aan stelt.
Met elke lipo kan je wel eens pech hebben maar de meest voorkomende merken zijn niet zo maar de meest voorkomende merken.
Als je in de zoekfunctie op "lipo ervaring" zoekt dan vind je legio welles nietes verhalen waar je niettemin nog best wel goede info uit kunt filteren.;)

Ze willen gewoon verkopen wat ze in voorraad hebben en daar liever geen tijd aan besteden.
Of je dure topmerken wilt of doorsnee kwaliteit hangt af van wat je voor eisen je er aan stelt.
Met elke lipo kan je wel eens pech hebben maar de meest voorkomende merken zijn niet zo maar de meest voorkomende merken.
Als je in de zoekfunctie op "lipo ervaring" zoekt dan vind je legio welles nietes verhalen waar je niettemin nog best wel goede info uit kunt filteren.;)

Bedankt voor de info:thumbsup:
Nou als ik voor een kleine €500,- aan lipo's koop dan mogen ze er best wat voor doen.
Heb inmiddels 4SLS packs besteld bij de handelaar die wel gewoon netjes op mijn vragen reageerde :D
Zal mij benieuwen hoe ze bevallen, maar denk dat het wel een goede keuze is.

mvg. Freddie

Back