Lipo in Tamiya F104

Hallo allemaal,

Ik kan het niet zo goed op de foto's op internet zien, maar past een lipo zoals die van Orion (met stekkergaten aan de bovenkant) in de Tamiya F104 Pro? Ik vraag dit omdat het carbon bovendek bovenop de lipo komt (die in de lengterichting ligt), en ik niet zeker weet of het bovendek de stekkerbusjes in de lipo niet afdekt.

Overigens heb ik al wel lipo's gezien met de draden net zoals bij een ouderwets stickpack, maar ik heb liever lipo's met stekkerbusjes.

Alvast bedankt.

Marcel.

zelf geen ervaring.
Maar een racemaatje heeft er eentje gebouwd.
Hij gebruikt er een lipo stick pack in, met aansluiting die er uit komt.
Carbon bovendek zit in de weg voor de orion lipo's waar je een stekker moet insteken

Welk type lipo steken jullie daar in?
De lipos die ik heb van 2C zijn te groot/breed/te lang/te hoog voor deze wagen. En heb ze van corally en GM, beide passen niet.

Hallo allemaal,

Ik kan het niet zo goed op de foto's op internet zien, maar past een lipo zoals die van Orion (met stekkergaten aan de bovenkant) in de Tamiya F104 Pro? Ik vraag dit omdat het carbon bovendek bovenop de lipo komt (die in de lengterichting ligt), en ik niet zeker weet of het bovendek de stekkerbusjes in de lipo niet afdekt.

Overigens heb ik al wel lipo's gezien met de draden net zoals bij een ouderwets stickpack, maar ik heb liever lipo's met stekkerbusjes.

Alvast bedankt.

Marcel.
Ja past er in heb er ook mee gereden en de LRP 5300 of de GM 5000 gaan er mooi strak in. wel tape gebruiken om hem vast te plakken. 1 kant zit geen slotje meer op.

Back