Lipo kabel vraag

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Voor mijn RC auto's heb ik onlangs een aantal Gen Ace accu's gekregen. Nu is het zo dat hier kabels in geplugd moeten worden.

Voor mijn Thunder Tiger moeten het Kabels zijn met een Traxxas aansluiting aan de ene kant en andere andere kant van die haakse stroom aansluitingen. Weet iemand hoe zo een kabel heet? Ik google mij helemaal suf maar kan echt niks vinden bij de modelbouw winkels. Heeft iemand voor mij een idee waar ik ze kan kopen?

Bedankt en groetjes Ashvin

Is het een optie om de traxxas steker eraf te halen en dan meteen de haakse erop te solderen? Zijn de kabels lang zat hiervoor?

Hans

Hoi thanks voor het meedenken allemaal! Supervet!

Raf, ik ben totaal niet handig met solderen. De foto is van een amerikaanse website en als ik hem daar bestel ben ik met het bestellen zoveel geld kwijt dat het niet meer de moeite waard zal zijn.

Die uit je link is van LRP, dus die kun je ook gewoon in Nederland bestellen.
Zoals hier:

Accessoires voor LRP LiPo Hardcase adapter wire - 4mm male plug to Traxxas 90deg

Of hier:

65837 lrp adapter kabel 4 mm goud 90 naar traxxas male

En alle andere winkels die LRP kunnen leveren.
Maar een beetje offtopic, maar kunnen solderen is heel handig in de hobby hoor.
Het lijkt heel moeilijk, maar met alle filmpjes op Youtube en eventueel een forumlid ( Wesleyroy was bij u in de buurt geloof ik? ) is het vrij goed te doen hoor!

Back