Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb afgelopen winter 2 laders gekocht bij dealextreme voor minder dan 44 dollar. Niet voor het geval dat er eentje kapot gaat, maar omdat je dan in een cyclus kan laden. Ze werken prima, het enige nadeel is dat het signaal wel erg luid klinkt. Maar dat kan je verhelpen door een plakkertje op de speaker te plakken
en ik weet natuurlijk niet of de meegeleverde stekkers (en dat zijn er een hoop!) wel op je lipo passen...
DealExtreme: $43.50 Digital Balanced Li-Ion/LiPo/NiCD/NiMH/Pb Battery Smart Charger and Discharger
Free shipping
Succes!
Halewijn
Lader in de bovengenoemde link kost 33 euro.Ik heb afgelopen winter 2 laders gekocht bij dealextreme voor minder dan 44 dollar. Niet voor het geval dat er eentje kapot gaat, maar omdat je dan in een cyclus kan laden. Ze werken prima, het enige nadeel is dat het signaal wel erg luid klinkt. Maar dat kan je verhelpen door een plakkertje op de speaker te plakken
en ik weet natuurlijk niet of de meegeleverde stekkers (en dat zijn er een hoop!) wel op je lipo passen...
DealExtreme: $43.50 Digital Balanced Li-Ion/LiPo/NiCD/NiMH/Pb Battery Smart Charger and Discharger
Free shipping
Succes!
Halewijn
Nederlandse stroom?Even een upje met een vraag:
Is dit een goed setje zo:
Kan deze gewoon op de nederlandse stroom?
Hobbycity Online R/C Hobby Store : 12V 5A Power Supply $9.99
En met deze:
Hobbycity Online R/C Hobby Store : Turnigy Accucel-6 50W 5A Balancer/Charger $34.99
Dan kan ik tenminste lipo's laden zonder dat ik er nog een balancer voor hoef te kopen (heb nu namelijk een graupner ultramat 14)
Alvast bedankt,
Mvg, Niels