Lipo lader?

• Topicstarter Topicstarter JeanPaulvanHamond
  • Startdatum Startdatum
J

JeanPaulvanHamond

Guest
Ik zit al een tijdje te wachten op mijn pre-order van een complete Much More Legend set. Helaas heeft dat blijkbaar allemaal wat langer nodig dan de meeste verwachte.

En bij mij begint de tijd nu toch een beetje te dringen. Hoewel ik geen zomerseizoen ken alleen een winter en indoor seizoen start dat al wel voor mij op 6 September en vooralsnog ziet het er niet naar uit dat de Legend dan leverbaar is.

Dus nu heb ik tijdelijk een LIPO lader nodig. Totaal onbekend in die wereld en eigenlijk alleen bekend met laders van Much More is het nu even de vraag hoe en wat.

Dus welke laders raden jullie aan? Inclusief alle toebehoren die nodig zijn.

ultramat laders hebben ook de functie om lipo's te laden zoals mijn ultramat 8 (57euro), uiterraard zijn er ook andere ultramats met deze functie maar de welke weet ik niet en bij mij lokale modelshop hebben ze de ultramat 8 steeds in stock een balancer moet je bijkopen maar dat is slechts enkele eurotjes.

Ik heb de I-max (zowel de B5,lipo, als de B6, A123 lifepo ) laders gehad met ingebouwde balancer, zeer tevreden echter 5 Ampere was de maximale laadstroom. Zeker voor deze prijs.

Wegens aanschaf 5S 5000mAh accu's ook maar een zwaardere lader -20 Amps ! - gekocht, zowel lader als accu's zijn van hyperion...niet de goedkoopste maar wel heel goed.

Er zijn meerdere goede merken -vriend van heeft altijd ultramat gehad waar ie zeer tevreden over is, nu hyperion- maar belangrijk voor jouw is, 12 of 220 volt voeding, maximale laadstroom, lipo, ingebouwde balancer en last but not least de prijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb de I-max (zowel de B5,lipo, als de B6, A123 lifepo ) laders gehad met ingebouwde balancer, zeer tevreden echter 5 Ampere was de maximale laadstroom. Zeker voor deze prijs.

Wegens aanschaf 5S 5000mAh accu's ook maar een zwaardere lader -20 Amps ! - gekocht, zowel lader als accu's zijn van hyperion...niet de goedkoopste maar wel heel goed.

zelf ben ik naar ALbatros in Mechelen gegaan (belgie dus)
daar verkopen ze de ultramat 14 plus (5A lader met ingebouwde balancer) voor 80.60 euro. zeer goede lader voor dat geld.

Back