Lipo voor HPI sprint 2 sport

Ik sta op het punt een Hpi sprint 2 te bestellen en zou graag met een lipo gaan rijden van +- 5000mah, nu kan ik eentje bestellen bij de winkel waar ik de auto koop voor 50 euro, en dat vind ik gewoon teveel imo.

Nu ben ik op zoek naar een lipo die past en waar dus niet de snaar tegen loopt van ongeveer 5000mah, iemand eentje die weet welke past? Alleszins een 2 cel lipo.

Alvast bedankt!

Kijk eens bij hobbyking.
Massa's lipo's en de maten staan er bij.
Voor 50 euro heb je er al minstens 2 daar.

Al is 50 euro voor een 5Ah accu toch een nette prijs voor Nederlandse begrippen. Dit te duur vinden is natuurlijk overdreven voor een hobby dat enigzins geld kost.

Waarom 50 euro voor 1 betalen als je er 2 kan hebben voor die prijs?
Voordeel van Hobbyking tegenwoordig is dat het voortaan niet allemaal uit Hongkong moet komen en je dus ook niet met de invoerrechten zit.

Al is 50 euro voor een 5Ah accu toch een nette prijs voor Nederlandse begrippen. Dit te duur vinden is natuurlijk overdreven voor een hobby dat enigzins geld kost.

Het is merkloze lipo, daar betaal ik geen 50 euro voor als je er bij gens ace hebt voor +- 30 euro. Genoeg lipo's te vinden op hobbyking inderdaad, maar ik had het op de betrekking tot de maat, zodat de snaar niet gaan aanlopen. Een 2s 5000mah lipo met afgeronde kanten zou eigenlijk ideaal zijn.

Back