lipo voor t rex 500 esp

merry xmas evrybodie,
vorige zomer een t rex 500 esp gekocht en nu lipo en lader aanschaffen dankzij de kerstman hohoho.:banana:
Wie vliegt met wat in een 500?
Ik was in de richting van robbe power peak i 4 eq en lipo hyperion 6s 2600mah aan het denken.:rolleyes:

Ik gebruik ook de 6s 2600mah van hyperion op de 500, Uitstekende accu's.
Al denk ik dat bijvoorbeeld de turnigy lipos steeds minder onder doen voor de hyperion. Op mijn 600 heb ik nu turnigy 6s 5000mah. Scheelt enorm qua prijs. Tot nu toe bevalt de turnigy prima. Over de kwaliteit als ze wat ouder worden kan ik nog niets zeggen.

ik heb de Turnigy 2650 Mah 40 C en deze zijn perfect in de 500. En leverbaar in het HK DE warehouse dus je hebt ze zo in huis!!!!

De hyperions vind ik veeeel te duur heb je 2 Turnigys voor en die kan je ook met 5C laden dus als je lader het aan kan zijn ze ook zo vol.

Ik zou wel de 40C adviseren.

Ik heb 2 HK 2650 Turnigy nano-techs besteld om te testen. Ben er wel benieuwd naar. Kost de helft van een Hyperion.

ik heb de Turnigy 2650 Mah 40 C en deze zijn perfect in de 500. En leverbaar in het HK DE warehouse dus je hebt ze zo in huis!!!!

De hyperions vind ik veeeel te duur heb je 2 Turnigys voor en die kan je ook met 5C laden dus als je lader het aan kan zijn ze ook zo vol.

Ik zou wel de 40C adviseren.

Ik liet mij vertellen dat de Turnigy's wel minder dan helft zoveel laad-cycli zullen halen tov een Hyperion, en dat dit het prijsvoordeel van de Turnigy's dus volledig teniet doet!? Iemand hier die dit kan bevestigen?

Ik zit met hetzelfde dilemma voor 6S 5000mAh lipo's voor mijn 550E. De Turnigy's zijn daarvoor ook véél interessanter qua aanschafprijs, maar ik hoor dus graag wat meer over hun levensduur...

de meningen zijn erg verdeelt over het aantal cycles die je met de Hyperions haalt.

100 tot 150 moet je met de turnigy makkelijk kunnen halen als je ze netjes behandelt. Meer als 200 heb ik ook wel eens gehoord.

doe eens een google search op helifreak genoeg over te vinden

Heel tevreden over turnigy´s, op mn 450 een paar gehad met over de 130 cycles. nu met mn 550, zit ik er met 2 ook al over de 100, en die accus zijn nog steeds sterk zat voor 3d.

Turnigy is in belgie niet zo bekend denk ik.:new-alien: Voor de hyperions 2600 mah bestaan er 25C en 35C, hoe zit dat nu weer met dat verschil? Maakt het veel uit :confused:

Back