Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Recommended power set up:[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]Propeller: …….…...………. [/FONT][/FONT][FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]APC 14x8E [/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]Motor:............................ [/FONT][/FONT][FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Hacker A30-14L [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]ESC:……………………. [/FONT][/FONT][FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]X40 SBec-Pro [/FONT][/FONT]
[FONT=Times New Roman,Times New Roman][FONT=Times New Roman,Times New Roman]Battery: [/FONT][/FONT][FONT=Arial,Arial][FONT=Arial,Arial]Flight Power 2170-3S or 2500-3S [/FONT][/FONT]
[/FONT]
JFGI !
Bron:
http://www.sebart.it/download/Assembly-Angel-30E.pdf
Hoe gevonden?
KLIK HIER
*edit*
Zulke/vergelijkbare zullen dus ook wel werken:
DYMOND ECO 2400 3S ( 11,1V) 25C | DYMOND LiPo Akkus | Akkus
Dak kan je toch makkelijk zelf vinden! Even kijken op de site van Hacker.
En een laatste vraag:Hoe kan ik zien of de regelaar met bec is?
Dak kan je toch makkelijk zelf vinden! Even kijken op de site van Hacker.
hou ik mezelf voor dat ik in het begin ook niet alles gelijk wist en dat niet al het simpele altijd zo vanzelfsprekend was.![]()
Dat klopt. Maar als je met een Sebart Katana gaat vliegen, dan ben je geen beginner (hoop ik) en zou je moeten weten waar je basisinformatie over de compotenten die je gebruikt, kan vinden.
IK ben,na 15 jaar.weer begonnen met modelvliegen.
In die 15 jaar is er veel veranderd.
Dus vandaar deze vragen....
....
X40 pro regelaar (2-3 lipo)
....
Als je ziet dat een regelaar maar tot 3 lipo kan zit er vrijwel zeker een BEC in.
Reden van maar tot 3 lipo is dat de rest spanning (alles boven 5V) in warmte wordt omgezet. Dat heeft zo z'n grenzen.
Bij 10 volt de helt in warmte. Bij 20V zou dat 75% in warmte.
Een regelaar zonder BEC (of een speciale BEC) kan tot meestal tot 5 of 6 lipo.
Een speciale BEC (S-BEC of UBEC) zet de spanning met meer onderdelen (duurder) op een "verliesvrije" manier om met slechts zo'n 10% warmte verlies.
Reden van maar tot 3 lipo is dat de rest spanning (alles boven 5V) in warmte wordt omgezet. Dat heeft zo z'n grenzen.
Bij 10 volt de helt in warmte. Bij 20V zou dat 75% in warmte.
Een regelaar zonder BEC (of een speciale BEC) kan tot meestal tot 5 of 6 lipo.