T
toontje
Guest
hallo is er mischien iemand die weet of de robbe futaba fc16 geschikt is voor lipo accu's mvgr toontje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat zal die zender een worst wezen waar hij de stroom van krijg denk ik toch.
Dus waarom niet de huis tuin en keuken akku.s dan
mvg
Frederik
Ja als je geen lipo.s van 9.7 volt kan kopen dan gaat het dus niet hoor. Dat is toch niet zo moeilijk of wel soms.
De zender is dus 9.7 voltAlhoewel als mijn akku. net is geladen heeft hij ook wel 11.2 volt
Maar dat zakt geloof ik gelijk in elkaar bij het aanzetten
Ik heb van Vapex een akku er in zitten van 3300 Ma dat is dus 3.3 ah
En daar doe ik verdomd lang mee hoor
mvg
Frederik
met een gewoone nimh accu kan ik maar een halve dag vliegen.
Ja als je geen lipo.s van 9.7 volt kan kopen dan gaat het dus niet hoor. Dat is toch niet zo moeilijk of wel soms.
De zender is dus 9.7 voltAlhoewel als mijn akku. net is geladen heeft hij ook wel 11.2 volt
Maar dat zakt geloof ik gelijk in elkaar bij het aanzetten
Ik heb van Vapex een akku er in zitten van 3300 Ma dat is dus 3.3 ah
En daar doe ik verdomd lang mee hoor
mvg
Frederik
Het is wel een voute!!! denk wijze In een futaba waar 8 cellen in zitten kan gewoon een lipo in van 11.1 kijk maar en is ook niet duur![]()
Hobbycity Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 2500mAh Transmitter Pack (Futaba/JR) $19.95)
Met Eneloop vlieg ik 3 weekenden .
Heb Ik helemaal geen lipo voor nodig .
Mvg Johan
Eneloop heb ik ook. Ideaal!
wat bedoel je met huis tuin en keuken accu's want niet iedere zender kan de 11,1 volt van lipo's aan.
maar het voordeel is dat ze veel sneller geladen zijn met een gewoone nimh accu kan ik maar een halve dag vliegen.
dan staat het zowiso vast dat die accu waardeloos is
ik zou het gewoon vervangen voor een tx pack met gewoon aa accu's je hebt de penlite formaat al tot 2700 mah.