Lipolader op 230 volt :?:

Hallo

Bestaan er ook lipoladers die op 230 volt werken :?:
Ik wil een goedkope lader voor thuis.

Bedankt

kan je beter een losse voeding nemen, dan heb je veeeeeeeel meer keus. Of je neemt zo'n adapter geval van 10 euro maar dan 2 of 3 cellen vast en niets instelbaar. Zou ik toch een kleine voeding nemen.

Ik heb al een Simprop Intelli Control V3.

Maar wil een goedkope simpele kleine 230 volt lader voor thuis.

als je die al hebt zou ik echt een voeding nemen. Dan kan je thuis tenminste ook alles goed laden.

Ultramat 10 kost 59 euri en laadt 1-4s lipo tot 3000mA
Graupner 20 A geschakelde voeding kost 46 euri

De Ultramat 10 doet het dus op 12 en 220V, dus dan heb je op het veld een tweede lipolader...

't Is maar wat je wilt, prijzen van www.hoellein.com

Zelf zit ik achter de nieuwe graupner 4 lipo lader aan (20 euro) en heb ik even een pc voeding opgeduikelt (0 euro, maar zeker wel voor 10/15 euro tweede hands te vinden) deze levert zonder knutselwerk standaart al 7 Ampere op de 12 volt aansluiting, de graupner lader heeft 5 ampere nodig (laad met max 3 ampere), goedkoopste goede (lees: veilige) oplossing die ik kon vinden.

Wie weet heb je er wat aan.

Met vriendelijke groet,
Erwin

Ik heb een ultramat 10 lader, heel goed en toch ng goed van prijs ook...

en ik wil rijk worden :D

Die 230volt laders zijn nou eenmaal een stuk duurder, omdat je in princiepe een 12 volt lader koopt met ingebouwde trafo/voeding, so explain me whats the diffrence :D

59 euro voor de Ultramat 10 met ingebouwde 220 voeding en de mogelijkheid om ook op 12V te laden is toch niet duur voor een computerlader met display waar je vrijwel elke accu mee kan laden??

Dat vind ik toch ook zenne :wink: :wink: :wink:
Achja misschien klopt het belgen-mopje over nederlanders hier wel he :lol: :lol: :lol: :lol:

duurder en duur is een verschil heren :D en ik maar denken dat belgen altijd zo precies zijn met de NEDERLANDSE taal :evil:

Pjotrrr zei:
59 euro voor de Ultramat 10 met ingebouwde 220 voeding en de mogelijkheid om ook op 12V te laden is toch niet duur voor een computerlader met display waar je vrijwel elke accu mee kan laden??
Is inderdaad niet duur. Maar daar heb ik geen behoefte aan !!!
Ik heb al een Simprop Intelli Control V3.
(Had je ook hierboven kunnen lezen.)

ben ik nu gek ????????
jij wilt een lader op 220v !!!!!
nu er zijn nu 3 mensen die je een graupner 10 lader aanbevelen .
jou reactie daarop. heb ik geen behoefte aan.
vertel dan eens wat je wel zoekt............................
en deze graupner is de goedkoopste lader denk ik die je vind op 220v..
OF KOOP GEWOON EEN VOEDING of sloop er een uit een pc
groeten wiebe
ps voor 20e vind je geen 220volt lader geen lipo in ieder geval

Hey,

Ikzelf heb een Robbe Ultimate Lipoly en wilde deze ook thuis gebruiken.
Dus ben ik op zoek gegaan naar een oplossing, die ik vond bij BMI.
Een 220v --> 12V 10A transformator voor nog geen 40 euro.

Dit is een onwijs klein en goedkoop ding. Hiervoor hoef je niet met PC voedingen gaan te gaan klooien of wat dan ook.....

Misschien heb je er wat aan
Mvgr
Ruud

Dus een kleine 40€ plus een 20€ voor het lipo-ladertje. Komt dus even duur uit he :wink: :wink: :wink:

lipolader op 220V

Lipolader.JPG

http://www.rchobby-online.nl/index.html?target=front.html&lang=nl

Back