lipo's in mijn Picojet

Nee, ik dacht dat deze laders voor overladen beveiligd zijn en niet voor onderladen.
Ik had het al eens een keer per ongeluk op overladen gedaan en ging het ledje knipperen, dus ziet hij het echt wel wat voor batt. je er aan doet.
Maar onderladen kan ik natuurlijk wel uitproberen, ik ben nu niet op lokatie dus probeer ik het zondag uit.

Hans.

kurt zei:
Freakazoid zei:
Een S480 trekt in volle vaart maar 7.4A hoor. :P

Volgens mij trek een SP 480 heel wat meer dan 7.4A.

Volgens motocalc in volle vaart met alles stock en n accu van 170gram, trekt de S480 7.4 ampere. Uitteraard zal ie meer vreten als je em in n stall trekt ofzo, maar dat zijn maar piek stromen.

Mja, die berekeningen zijn vaak niet echt te vertrouwen. :P Das waar. Maare, zoveel meer zal et niet zijn denk ik. Ik vlieg met een 12A cont. 20A piek. ESC (Stock ding van multiplex). En dat ding blijft ijskoud, wat ik dr ook mee uitvreet.

Zolang de boel koud blijft en het vliegt goed zit je ideaal ;) Sommige motoren (helemaal de goed getimde) willen wel eens koud blijven :)

De hele hap blijft koud eigenlijk, dr wordt niks warm. Tijd voor n grotere prop dan die Gunter 125x110 ?

Hoi,
Misschien kan ik jullie nog wijzen op de E-tech 2s2p paketten van ACW. Onder bargains ;) 2400 mili's
Niet duur lijkt me zo, ik heb er al 1 besteld.

Groeten Vincent

2s lijkt mij op de picojet met 480 en dergelijke niet zo speciaal, mss met een sp400 4,8v? :lol: :lol: :lol:
En die accu kan nauwelijks 20,4A leveren 8O 8O 8O.
Mischien is een 3s3p mogenlijk. :lol:

@ tita, je kan die accu prima op je lader aansluiten. :wink:

Back