Er zijn nu 4 1:16 modellen van Traxxas op de markt als ik me niet vergis.
De E-Revo, de Slash, de Summit en de Rally.
Zelf heb ik nu de Rally versie aangeschaft en ik ben wel eens benieuwd welke lipo's iedereen in deze modellen heeft liggen.
Als er aanpassingen gemaakt zijn om het passend te krijgen, dan hoor ik dit graag of eventueel wat foto's erbij ?
Verder lijkt me dit een handig algemeen topic omdat ik er met de zoekfunctie helemaal niks over kon vinden, en geloof me ik heb een uur op MBF gezicht in allerlei topics
.
Mocht je toch een topic weten, dan hoor ik het graag.
Mocht je weten welke lipo's passen uit eigen ervaring of bij anderen?
Dan een linkje graag als het kan
Zelf heb ik deze al gevonden :
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Turnigy 1700mAh 2S 20C Lipo Pack (Suits 1/16th Monster Beatle)[/FONT]
Carbon Orion XX LiPo 1950 7.4V 20C
Hierbij heeft de orion dus licht voordeel qua sterkte.
Andere turnigy's / zippy's met meer mAh die ook passen?
De E-Revo, de Slash, de Summit en de Rally.
Zelf heb ik nu de Rally versie aangeschaft en ik ben wel eens benieuwd welke lipo's iedereen in deze modellen heeft liggen.
Als er aanpassingen gemaakt zijn om het passend te krijgen, dan hoor ik dit graag of eventueel wat foto's erbij ?
Verder lijkt me dit een handig algemeen topic omdat ik er met de zoekfunctie helemaal niks over kon vinden, en geloof me ik heb een uur op MBF gezicht in allerlei topics

Mocht je toch een topic weten, dan hoor ik het graag.
Mocht je weten welke lipo's passen uit eigen ervaring of bij anderen?
Dan een linkje graag als het kan

Zelf heb ik deze al gevonden :
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Turnigy 1700mAh 2S 20C Lipo Pack (Suits 1/16th Monster Beatle)[/FONT]
Carbon Orion XX LiPo 1950 7.4V 20C
Hierbij heeft de orion dus licht voordeel qua sterkte.
Andere turnigy's / zippy's met meer mAh die ook passen?
Laatst bewerkt: