lipotje naar de ... geholpen

• Topicstarter Topicstarter cossworth
  • Startdatum Startdatum
C

cossworth

Guest
nu ben ik toch wel een.... Laatst gevlogen en de batterijmonitor op de lipo laten zitten,na 3 dagen wilde ik de lipo terug opladen en blijkt er een cel defekt te zijn,ze zijn tot op 0v gegaan.Heb met men balancer en steeds laden en ontladen 2 cellen terug in orde gekregen maar de 3de cel wil niet meer activeren.Is er een methode om dit terug in orde te zetten of gooi ik de boel(figuurlijk) in de vuilbak

Een cel die naar 0v getrokken is kun je 99 van de 100 keer als dood en rijp voor de chemokliko beschouwen....

De overige cellen zullen ook een aardige klap gehad hebben en dus niet helemaal top meer wezen ;)

Ook dat zou ik niet zomaar doen.
Niet na de cellen eerst grondig getest te hebben iig..........

Zoals ik al eerder zei zullen die ook een flinke klap gehad hebben en waarschijnlijk niet top meer wezen.

Na het doorlussen (ik zou wel de kapotte cel er tussen weg halen als het de middelste is) kun je toch een test doen? Als het één van de buitenste cellen is kun je gewoon de plus of min kabel naar de andere cel verplaatsen. Let wel op de polariteit!

owkidowki,kan ze dus bij houden om een 2s van te maken,dus op zoek naar een paar nieuwe lipoketjes

bedankt voor de hulp

al doende leert men zeggen ze zeker(en doede vanalles kapot ;))

Back