Psygho (Emil) Forum veteraan 31 okt 2011 #3 Verhip! Dat zou niet zo mooi zijn, als de stekker er is uitgetrokken! Hmm 28 oktober de laatste email vna hun gehad... Even afwachten.... Laatst bewerkt: 31 okt 2011
Verhip! Dat zou niet zo mooi zijn, als de stekker er is uitgetrokken! Hmm 28 oktober de laatste email vna hun gehad... Even afwachten....
J J-Man 31 okt 2011 #4 Ik hoop het ook niet ... heb nog een hoop dingen die ik wil bestellen bij hun. en ik heb 28 okt ook nog een kap bij ze besteld ..
Ik hoop het ook niet ... heb nog een hoop dingen die ik wil bestellen bij hun. en ik heb 28 okt ook nog een kap bij ze besteld ..
bricks 31 okt 2011 #5 Mailen hebben ze volgens mij nog nooit op gereageerd. Ze hebben wel eens eerder een probleem gehad met de server.
Mailen hebben ze volgens mij nog nooit op gereageerd. Ze hebben wel eens eerder een probleem gehad met de server.
J jakkobink 31 okt 2011 #7 Euh ..ik wacht nog op een levering van 180 euro.. We gaan het zien..in deze bange dagen
savage .26 picco Forum veteraan 31 okt 2011 #13 Hier komt ie op een pagina van hun provider/host.... Met de mededeling dat het domein verlopen is...
bricks 31 okt 2011 #14 Hier doet ie het ook weer, en sneller dan ooit te voren. Hopenlijk houden ze deze snelheid vast.