Live beelden ontvangen op laptop

Hallo mede-forummers,

Is het mogelijk om via mijn digitaal fototoestel -dat ook kan filmen- een
live verbinding tot stand te brengen en dat het beeld naar mijn laptop verzonden wordt?

Groetjes en bedankt
Jeff

indien jou foto toestel een bluetooth of wifi verbinding kan maken moet dit volgens mij mogelijk zijn.
heb dit ooit gedaan toen ik nog promo boy was met foto's.
klein laptopje kon foto's ontvangen 1 seconde nadat deze getrokken was en 2 seconden nadat ze getrokken was kwam diezelfde foto uit de printer op een vedett bier eticket.
dit werd dan op een flesje geplakt en de persoon in kwestie had een gepersonalisseerde vedett fles in minder dan 10 seconden.
of dit met filmpjes mogelijk is weet ik dus niet zeker maar moet wel gaan denk ik.
echter de verbinding ging niet verder dan 30-40 meter dus als het is om te gebruiken op een vliegtuig denk ik dat je iets anders zal moeten zoeken.

Dankjullie voor de tips, ik zie dat ik bluetooth verbindingen kan maken met
mijn camera dus het zal wel ong. moeten werken. Maar die 30-40m is wel weinig :s dan moet ik toch nog eens kijken voor een andere oplossing.

Groetjes

Jeff

Je zal dan toch langs de "normale" weg moeten gaan denk ik en uw toestel via video uit op een video transmitter aansluiten.Dat beeld kan dan live op uw laptop ontvangen worden via de video receiver en een easycap adapter.
Kan je het beeld mee zien en opnemen .

Back