LMH corona 120 filmpje standaard setup

De link werkt bij mij niet.

En hoezo sorry ? Maakt toch niet uit .

Ik ben ooit eens begonnen met een 2de hands piccolo maar heb dat ding letterlijk en figuurlijk nooit lekker van de grond gekregen.

Met de Corona is het een hele verademing moet ik zeggen.

Wat vind jij van de piccolo ?

ik wou het eerst in het beginners impressie draadje posten. Maar wou ook niet dat mijn post post verloren ging in dat draadje.

Ik vindt de piccolo prima. Momenteel vliegt deze zonder Alu bling stabieler als m'n corona. Maar het moet wel windstil zijn, en ik krijg die piccolo ook maar naar een kant goed draaien.
De corona stuurt links en recht veel gelijker.
De piccolo moet wel kyosho rotorbladen hebben dat maakt veel goed. Dan ben je gelijk van pitch-up af.
TM

heb thuis de link nog eens gechecked en filmpje ziet er prima uit, jij kunt al een beetje rondvliegen.
Ook gebruik je geen trainingskruis meer zie ik , maar ja je kon al met een piccolo overweg natuurlijk.
Hoe lang vlieg je al met de Corona ?

Zondag moet ongeveer vlucht 7 8 en 9 geweest zijn. Ik kocht hem half oktober maar dan heeft hij lang grounded geweest omdat er onderdelen defectware en de meegeleverde spares ook.

een kruis gebruik ik niet meer, maar nose-in hooveren doe ik niet boven het gras, alleen waar de ondergrond glad is, dan kantelt hij niet als het mis gaat.
't Enige wat ik nu ga nog ga aanpassen is de tippen van de bladen kleuren dat heb ik met mijn piccolo ook gedaan en dat geeft een enorm verschil in zichtbaarheid. De volgende upgrade gaat een GY*** zijn dewelke weet ik nog niet.

Back