LMH Corona 120, is die echt zo crashbestendig?

• Topicstarter Topicstarter kevin_vs
  • Startdatum Startdatum
K

kevin_vs

Guest
misschien is hier wel eens een topic over geweest maar ik zie hem nu niet.
maar onderaan deze pagina: http://www.rcworld.nl/intro.htm staat de LMH 120 Corona, en er staat bij (en ik heb de filmpjes gezien) dat hij echt crash bestendig is!!!
zit hier een addertje onder het gras (vliegt hij minder goed ofzo) of is het de beste heli om mee te beginnen :D
want in het topic over dragonfly heb ik gelezen dat elke crash met een dragonfly zo'n €10,-- is :o

De Corona is een van de crash bestendigste heli's van dat formaat. Helaas is het een Fixed Pitch heli ipv collective pitch zoals de meeste grotere heli's. Dit maakt hem iets minder goed bestuurbaar en 3D vliegen is dan niet mogelijk (zoals fatsoenlijke rolls loopings en op de kop vliegen)

Gebruik de zoek functie even op Corona, deze is de revue al een paar keer gepasseerd met interessante topics.

Nu nog een keer aanpassen...

Een topictitel is bedoeld om kort samen te vatten waar de vraag of posting over gaat... UIt WT..!! haal ik niets..

Robert

Kevin, je topic titel slaat nergens op en vragen over de corona kun je stellen in de sub Microhelikopters.

Heb de topic titel alweer veranderd ;) :oops:

ps. Corona is geen microhelicopter. Verplaatst naar elektro helicopters

Rhelie zei:
Kevin, je topic titel slaat nergens op en vragen over de corona kun je stellen in de sub Microhelikopters.

Microhelicopters? Gaan we beledigingen beginnen spuien ja? ;-)

mijn excuses voor de verkeerde topic naam :oops: ik zal er de volgende keer beter op letten :wink:
maar hoe kan het dat mijn topic nu weer uit het niets is opgedoken 8O
ik had hem vorige week geplaatst, na 5 minuten was hij opeens weg, en nu staat hij er weer :?

ik ben ook wel benieuwd naar een filmpje waar iemand er gewoon mee vliegt. Die filmpjes waar ze dat ding tegen de grond gooien kennen we nu wel. Ik wil wel eens zien of je er ook iets meer mee kan dan hoveren zoals met een micro ook kan. Als hij ook nog een beetje vliegt is het een erg leuke beginners heli waar je later ook lol mee kan hebben.

en zijn al deze filmpjes gemaakt met de originele Corona, of met allerlei aanpassingen :)

Zozo lekkere crash ;) . Stevig dingetje. Er zitten ook mooie filmpjes bij maare michel spaar jij video links?

Groeten,
Xander

nee hoor, gewoon even gezocht op rcgroups. Daar barst het van de videotjes. De Corona is erg populair in amerika. De ideale trainer heli.

tja das waar rcgroups zit vol met plannen en filmpjes. Inderdaad hij vliegt heel erg stabiel zo te zien (na goede afstelling dan) Misschien is dit wel wat voor tussendoor haha.

Hallo ik heb ook nog een video van mijn corona maar ik weet
niet hoe je die hier moet late zien.

groetjes mark vergnano

ik volg dit draadje al een tijdje. En de corona was eigelijk tweede keus.
nu na een jaar piccolo. kriebelt het toch voor iets groters.

Dan komt plots die corona weer boven. Laatsts nog één zien staan voor 150 euro (gebruikt ) maar nog met houte chasis. Nu standaar Alu.

ik twijfel vooral aan het factor DURF. durven die ciclic naar voor te geven en echt vliegen. Ik vrees dat het met een Logo of spirit pro wel zal gaan maar ik niet echt ga durven. Met de corona zou dat geen probleem zijn. crashbestendig natuurlijk gebruiken dan.
Met dat voordeel dat je vliegt en niet weer staat te hooveren met een ei in je broek.
Maar anderzijds misschien een overbodige tussenstap. Wie ooo wie komt met het antwoord. :idea: iemand een corona waarmee ik eens mag proberen

Back