Locatie off road

Weet iemand waar een mooie plek is om off road te kunnen rijden? Geen circuit maar gewoon een plek waar iedereen vrij mag rijden. Ik woon in 's-Gravendeel (vlakbij Dordrecht).

Ik hoor graag van jullie!

Ik zou zeggen rijdt eens rond in de omgeving waar geen woningen zijn en ga daar eens kijken of er wordt gereden.

Officieel mag je niet echt vrij rijden maar als je geen overlast veroorzaakt knijpt de man met de pet wel eens een oogje dicht.
Misschien is er ergens een groot bouwproject aan de gang waar geen hekken omheen staan en een hoop zand te vinden is..

zo lang er geen hekken zijn zou je theoretisch er wel mogen rijden mits je geen overlast bezorgt. zijn er hekken dan bevind je je op iemand prive terein

er wordt in rotterdam aan een fietscross baan gewerkt.
kyk eens op rcrotterdam en lees de diverse artikelen die er over gaan.

Je moet eens even kijken bij meetings daar staat ook iets over Dordrecht pieter hoebeeweg wordt op zondag ook gereden mits het redelijk weer is ben er nog niet geweest .
Ik heb zelf contact gehad met een van hun die daar rijden.
Ga er zondag even kijken als het weer goed is.

Je moet eens even kijken bij meetings daar staat ook iets over Dordrecht pieter hoebeeweg wordt op zondag ook gereden mits het redelijk weer is ben er nog niet geweest .
Ik heb zelf contact gehad met een van hun die daar rijden.
Ga er zondag even kijken als het weer goed is.

Of toermalijnring Dordtse kil 3 bij de makro

Hoebeeweg gaat niet meer maar hebben nog een ander plek in Dordrecht kijk even bij meetings Dordrecht daar kan je er meer over lezen.
GR. Iwan

weten jullie ook een plek in nieuwegein waar je kunt rijden, er schijnt een groot nieuwbouw industrie gebied te zijn. waar ze ook met crossmotoren en dergelijke rijden.

sorry als ik dit niet mag vragen in dit topic

Back