Ik vroeg me af of er soms interesse was voor indoor electro in de buurt van Halle bij Brussel in België.
Reden: ik ken een locatie waar het quasi perfect zou kunnen.
Momenteel zit op deze locatie een boogschietclub gevestigd die er twee keer per week trainen. Zij zullen zeker niet verhuizen maar misschien is een combinatie mogelijk. Theoretisch is het alvast zeker mogelijk IMHO. Ik sprak al enkele mensen van het huidge bestuur aan en ze staan er nieuwsgierig en zeker niet afwijzend tegenover.
Ik sprak ook de mensen van MCM Racing aan. Zij denken dat zoiets zeker haalbaar moet zijn qua lokale interesse en ledenpotentieel.
+ de aanwezigheid van zo'n potentiël sponsor vlakbij kan positief zijn
Huidige faciliteiten:
Ik ken deze club. Ben er zelf al jarenlang clublid. Misschien het overwegen waard
... om er eens een éénmalig RC-evenement te organiseren,
... om er eventueel een RC-club te starten? Het lokaal is er al. Er zou eigenlijk enkel hoofdzakelijk geïnvesteerd moeten worden in de indoor-track.
Misschien (ik heb hier geen ervaring mee, of nog niet over gebrainstormed) moet overwogen worden om een soort nieuwe afdeling te vormen nog steeds onder de vlag van de huidige club. Op deze manier is er geen sprake van een nieuwe club maar wel van een uitbreiding van activiteiten, trainingsavonden, clubledenaantal, ...
Lijkt me een gek idee ... maar het overwegen ... of proberen zonder veel risico!... waard.
Ook moet bekeken worden of er een demonteerbare baan kan ingezet worden, zodat de huidge club geen last heeft van de track en ongestoort doorheen de zaal kan... ook al om ervoor te zorgen dat de boogschutters per ongeluk iets kapot trappen.
Anderzijds is het misschien ook mogelijk om een permanent parkoers aan te leggen, als er rekening kan gehouden worden met de noden van de schutters
belangrijk! Er viel nog geen beslissing. De mensen van de huidig aanwezige boogschietclub hebben enkel interesse getoond maar nog niet toegezegd. Dit is dus gewoon het spreekwoordelijke lijntje dat ik uitgooi om eens te testen.
Een éénmalig evenement is echter zowat voor 90% mogelijk. De rest moet onderzocht en besproken worden.
Zijn er mensen die interesse hebben?
[edit: tiepvaudten, aanvullingen en vormgeving]
Reden: ik ken een locatie waar het quasi perfect zou kunnen.
Momenteel zit op deze locatie een boogschietclub gevestigd die er twee keer per week trainen. Zij zullen zeker niet verhuizen maar misschien is een combinatie mogelijk. Theoretisch is het alvast zeker mogelijk IMHO. Ik sprak al enkele mensen van het huidge bestuur aan en ze staan er nieuwsgierig en zeker niet afwijzend tegenover.
Ik sprak ook de mensen van MCM Racing aan. Zij denken dat zoiets zeker haalbaar moet zijn qua lokale interesse en ledenpotentieel.
+ de aanwezigheid van zo'n potentiël sponsor vlakbij kan positief zijn

Huidige faciliteiten:
- Eigen klein cafetaria met een toilet
- zaal van meer dan 20 m lang en ongeveer 7 m breed
- (terugloop-)gangetje met één lange tafel tegen de muur bevestigd.
- tapijt-vloer in de zaal
- momenteel wordt dit lokaal elke week op woensdag- en vrijdagavond gebruikt, tijdens de wintermaanden ook op maandag- en soms op zaterdagavond,
andere momenten zijn dus eigenlijk vrij momenteel - ...
- ingang via een buitentrap dus absoluut niet geschikt voor rolstoelmensen (jammer genoeg!, Dit is ook een probleem voor de boogschutters)
- Het delen van een bar is nooit eenvoudig
- aanwezigheid van 3 steunpilaren in de zaal
- de huidige club zit er al jaren zonder klachten of problemen ... het aan boord nemen van een tweede extra organisatie = extra risico's op problemen (beschadiging van de ruimte of materiaal, geluidshinder, ... Wie is veantwoordelijk? ...)
- !geen verwarming in de zaal, dus koud in de winter
- deze locatie bevind zich achteraan een klein appartementsgebouw: !rust is er belangrijk om geen problemen te krijgen met de huidige bewoners.
- Onderhuren kan/mag moreel gezien niet. Huidige eigenaar moet akkoord gaan met de extra club
- ...
Ik ken deze club. Ben er zelf al jarenlang clublid. Misschien het overwegen waard
... om er eens een éénmalig RC-evenement te organiseren,
... om er eventueel een RC-club te starten? Het lokaal is er al. Er zou eigenlijk enkel hoofdzakelijk geïnvesteerd moeten worden in de indoor-track.
Misschien (ik heb hier geen ervaring mee, of nog niet over gebrainstormed) moet overwogen worden om een soort nieuwe afdeling te vormen nog steeds onder de vlag van de huidige club. Op deze manier is er geen sprake van een nieuwe club maar wel van een uitbreiding van activiteiten, trainingsavonden, clubledenaantal, ...
Lijkt me een gek idee ... maar het overwegen ... of proberen zonder veel risico!... waard.
Ook moet bekeken worden of er een demonteerbare baan kan ingezet worden, zodat de huidge club geen last heeft van de track en ongestoort doorheen de zaal kan... ook al om ervoor te zorgen dat de boogschutters per ongeluk iets kapot trappen.
Anderzijds is het misschien ook mogelijk om een permanent parkoers aan te leggen, als er rekening kan gehouden worden met de noden van de schutters
belangrijk! Er viel nog geen beslissing. De mensen van de huidig aanwezige boogschietclub hebben enkel interesse getoond maar nog niet toegezegd. Dit is dus gewoon het spreekwoordelijke lijntje dat ik uitgooi om eens te testen.
Een éénmalig evenement is echter zowat voor 90% mogelijk. De rest moet onderzocht en besproken worden.
Zijn er mensen die interesse hebben?
[edit: tiepvaudten, aanvullingen en vormgeving]